Foto bij Het gesprek....

Danny gaat op een stoel naast Sara zitten.

Het zweet breekt Sara uit. Wat. Moet. Ze. DOEN!!! Gelukkig begint Danny met praten. 'Werk je hier al lang?' vraagt ie. 'Nou... ik werk nu ongeveer een half jaar als zaterdag hulp' zegt Sara, met een zenuwachtig lachje er achteraan, waar ze meteen weer spijt van heeft. 'Hoeveel gitaren heb je eigenlijk?' vraagt Sara nu aan Danny. 'Ik heb er ongeveer... 10 of 15 denk ik.' 'Wow, dat is veel.' Wat een dom antwoord denkt Sara. Toen viel er een ongelukkige stilte. In haar ooghoeken ziet ze Tom vanuit een deuropening naar binnen gluren. Meteen springt ze op. 'De koffie!', en schenkt meteen maar wat kopjes koffie in. Ook voor haarzelf want ze wilt nog wel even wakkerblijven natuurlijk, dit maak je maar één keer in je leven mee, in één kamer met Mcfly.... 'Koekjes?' vraagt ze maar, na nog een ongelukkige stilte, ondanks dat Tom er ook is komen zitten. 'Ja, lekker' zegt Danny. Kijkt hij haar nou zo lief aan of.... Ze staat op en pakt de koekjestrommel en zet die op tafel. 'Ik haal Dougie en Harry anders wel even.' zegt Sara. 'Ze waren in de badkamer toch? Of was het nou op het balkon?' gokt ze. 'Ehh... nee... ehm... ze zitten.. in de slaapkamer volgens mij' stamelt Tom. Verdacht. Maar Sara doet wat Tom zegt en gaat naar de slaapkamer. En inderdaad, daar zitten ze. Maar Dougie is net een schoon shirtje aan het aandoen... en ze ziet daardoor zijn hemelse six-pack.... 'Ehmm... Dougie? Harry? Koffie is klaar...' stamelt ze, want hier wordt ze gewoon zenuwachtig van. En rood. 'Ja, we komen. Meid, wat ben je rood?' zegt Harry.

Reageer (1)

  • Saarwasdaar

    Is het toch Dougie?? Of Danny?? ik ben ZOOOO benieuwd!! (H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen