Proloog.
'Je zei toch dat niemand anders in twaalf ooit had gewonnen?'
Haymitch keek haar verveeld aan nam een slok van zijn Whiskey en grinnikte luid 'Zie je hier iemand anders wonen lieverd?' Hikte hij.
'Nee misschien is hij al dood.' Verdedigde Peeta 'Of zei.' voegde hij er aan toe na de blik van Katniss.
Het perkament voelde droog tussen haar vingers, ze bladerde verder door het boek. 'Wat is dat?' 'Ik vond het in een van de huizen hier.' 'Van wie?' 'Ene Rebel Reece..
' Haymitch verslikte zich in zijn whiskey en kneep perrongelijk zijn glas kapot.
'Zei is dood. Geen woord over haar.' sneerde hij. Hij pakte een fles whiskey en smeet hem tegen de muur aan, Peeta ging net op tijd opzei.
'Haymitch ga zitten!' riep Katniss 'Je bent hartstikke dronken.'
Hij ging op de bank liggen 'Rebel heeft gewonnen. Ooit 2 jaar na mij. Ze is verdwenen. DOOD!.' riep hij huilerig uit.
Katniss ging er van uit dat ze vrienden waren geweest. 'Hij nam nog een grote teug whiskey en bromde iets over slaap.
Hij rolde van de bank af en viel op de grond in slaap.
Reageer (5)
Lijkt me een leuk verhaal, ga je snel verder?
1 decennium geledenTHG <3
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ga doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor
1 decennium geledenik kan niet zooooooooooooooonnnnnnnnnnddddddddddeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr het ver haal
en jullie hebben er een nieuwe abo en kudo bijjjjjjj
aboo
1 decennium geledenKlopt maar had het hoofdstuk eerder geschreven xd
1 decennium geledenDas hard..
1 decennium geledenMaar hoort het proloog niet voor het 1e hoofdstuk te komen?