It's Just My History Talking

I've Got Another You At Home
[Aylin]
Ik stap trots in mijn mini en gooi mijn rugzak naast me. Ik zwaai nog een keer naar mijn ouders en vertrek dan naar school. Ik ben er nog nooit geweest maar hij is niet moeilijk te vinden. Net zoals alle andere scholen in de buurt van de snelweg.
Ik parkeer en loop naar het secretariaat. Ligt het aan mij of kijkt iedereen me nou aan. Ik kijk een keer om me heen en zie dat het niet aan mij lag, ze kijken ook gewoon naar me. Alhoewel kijken is een groot woord, het is eerder staren.
Nu voel ik me net een dier in de zoo, ik loop snel door en kom in het secretariaat waar een vriendelijke vrouw me helpt.

*En dan even terug in de tijd*
[Jasper]
En weer een nieuwe schooldag jeej, man hoe sarcastisch kan je zijn?
Met zen allen zitten we in Edwards auto. Naast mij zit Alice vrolijk mee te zingen met de radio, maar nog vrolijker dan anders. Ik kijk een keer fronsend naar Edward. ‘Ze denkt dat ze straks vrienden gaat worden met die nieuwe.’ ‘Ik denk dat niet beste Edward ik weet dat.’ Ik kijk een keer naar Rosalie aan mijn andere kant en zie dat ze niet echt gelukkig is met dat vooruitzicht. En ik eerlijk gezegd ook niet, straks neemt Alice haar mee en komt ze erachter wat we zijn. Dat wil ik dus niet op mijn geweten hebben.
Eens aangekomen op school stappen we uit en staan nog even aan de auto. Emmett en Rosalie zijn net weg als er een mini de parking opkomt. Ik kijk naar wie er achter het stuur zit, die ken ik precies niet. Ik gun een blik op Alice en ze heeft al helemaal een glimlach op haar gezicht.
‘Dat is nou die Aylin, is ze niet iets voor jullie?’ vroeg Alice met blinkende ogen. ‘Nee Alice, je weet dat het gevaarlijk is.’ ‘Gevaarlijk of niet ze ziet er niet zo gelukkig uit nu iedereen naar haar kijkt.’ Zegt ze dan maar. Ik en Alice kijken naar Edward en hij blijkt zich zo te zien te ergeren. ‘En waar denkt ze nu aan, Edward?’ vraagt Alice nieuwsgierig.
‘Dat ik het niet weet, en dat vind ik nogal vrij frustrerend.’

Reageer (6)

  • BlessedFate

    nogal vrij frustrerend XD
    Sorry maar ik vind het grappig.

    Snel verder chick!(dance)

    1 decennium geleden
  • LijpoooTH

    verder verder verder verder!!
    sorry mijn hypere uitspatting maar verder

    1 decennium geleden
  • Nidella

    snel next meid..
    i love it!!!!

    Xx
    XxXNaMiEXxX

    1 decennium geleden
  • Instinct

    ja wat zou er toch gebeuren als ze er achter komen :O but I Don't care ^^
    Snel verder schatzie ^^
    x.

    1 decennium geleden
  • Colferlovex3

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen