Foto bij JawaadS || Deel 2

2 weken later

Sinds dat Zayn me had gekust voelde ik me totaal verward. Ik begon wat te voelen. Elke keer dat hij me nu aankeek kreeg ik vlinders in mijn buik. Ik kreeg klamme handen en werd helemaal rood. Ik zuchtte en liep uit mijn kamer. Vandaag hadden we voor de laatste keer afgesproken voor het project. Ik liep naar boven en klopte op Zayn zijn deur. 'Ik kom.' Zei hij zuchtend en niet veel later werd de deur open gegooid. Zayn stond voor mijn neus zonder t-shirt. Ik slikte. 'Heb je een goed zicht?' Vroeg hij en keek me lachend aan. Ik zuchtte. 'Kom binnen.' Zei hij en ging een stap achteruit. 'Dank je.' Mompelde ik en plofte neer op zijn bed. Hij deed snel een t-shirt aan en kwam dan mee op het bed zitten. 'Ayla nog eens sorry van die ene avond.' Zei hij en keek verlegen naar de grond. Ik keek hem aan maar tijd om te antwoorden had ik niet want er werd alweer op de deur geklopt. 'Zayniee we zijn er!' Riep Omar. Ik grinnikte. Ze kwamen binnen gestrompeld en lieten zich op het bed vallen. 'Let's start, zodat we sneller klaar zijn.' Zei Jawaad. Iedereen knikte instemmend en we begonnen rustig te werken.

Na één uur waren we klaar. 'Done.' Zei Omar. 'Eindelijk.' Zei Youssef. 'I'm out.' Zei hij erachter en liep de deur uit. Niet veel later zaten ik, Zayn en Omar nog op het bed. 'Wat gaan jullie doen op deze zaterdag?' Vroeg hij. 'Niks.' Zei Zayn en keek me aan. 'Ik weet het nog niet. Jij?' Vroeg ik aan hem. 'Ik ga binnen 20 minuten voetballen.' Zei hij. Ik knikte. 'Dan ga ik maar.' Zei hij en niet veel later was hij weg. Ik grinnikte. 'Hij is zo verstrooid.' Zei ik lachend. 'Ja maar hij is de beste vriend die je je maar kunt voorstellen.' Zei Zayn. Ik knikte. 'Ik ben niet zo'n vrienden persoon.' Mompelde ik. Zayn keek me aan en ik keek de andere kant uit. Ik voelde dat het bed verder inzakte naar mijn kant toe. Ik voelde een zacht hand dat mijn kin vast pakte en me recht in de ogen van Zayn liet kijken. 'Zayn.' Mompelde ik. 'Shht.' Zei hij en drukte zijn zachte lippen op de mijne. Ik legde mijn armen in zijn nek en trok hem dichter naar me toe. 'Jongens ik ben mijn gsm vergeten. Ooh nee laat maar.' Zei Omar. Zayn stopte de zoen en keek Omar lachend aan. Hij stond er helemaal rood aangelopen met zijn handen voor zijn gezicht. 'Omar we hebben alles nog aan hoor.' Zei ik lachend. Hij keek door zijn vingers en deed daarna zijn handen van zijn gezicht. Hij pakte snel zijn gsm en liep toen de deur weer dicht. Ik begon super hard te lachen en niet veel later deed Zayn mee. Hij sloeg zijn armen rond mijn heupen en gaf me een knuffel. 'Ayla wil je mijn vriendin zijn?' Vroeg hij. 'Natuurlijk.' Zei ik en gaf hem een kus op zijn mond hoek.

Zo werd het leven van een normaal meisje dat liefst geen vrienden had. Een leven vol met liefde. Zayn en Ayla waren nu nog samen en hielden van elkaar zoals niemand anders deed.

Sorry dat het niet zo lang is :s ik hoop dat je het een beetje goed vond. Als het niet zo is zeg het me dan eh :3 love you <3 ps ik vond die gif zo schattig :3 Zayniieee! <3

Reageer (1)

  • JawaadS

    Jaaa ik vind die gif Awsomee en de one shot ook!!!!
    Mag ik deel 3?
    Situarie: Zayn en Ayla zijn een stelletje, maar Ayla wilt niet in openbaar kussen en close doen met Zayn. Ze wilt het gewoon niet. Als Zayn dat doet dan waarschuwt ze hem steeds. Zayn komt steeds voor haar deur in de avond, maar ze wijst hem af. Ze is ook goede vrienden met Jawaad en Adnan. Zayns vrieden. Vaak spreekt ze met hun af na de les, Zayn is dan jaloers.. In de pauze zit Ayla alleen, dan komt Zayns groepje, Jawaad geeft complimenten, Jawaad en Adnan zijn besties. Zayn komt later. er is dan een feest op school! Zayn vraagt haar mee uit. Ze gaan samen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen