Foto bij Losing trust - 009

oehhhh niet snel meer en dan komt er Trouble!! :)

“Ga je maar gouw aankleden, want vandaag gaan wij alleen met zijn tweeën iets leuks doen”zei hij en daarmee liep hij naar zijn kast. Ik liep ook naar mijn kast en keek wat ik aan zou doen. Ik deed mijn handdoek af en hoorde Harry mompelen “Wat is ze toch mooi”. Ik lachte en ging verder. Toen we klaar waren liepen we naar beneden. “Doe maar een warme jas aan en een muts op en handschoenen aan”. Dus ik deed wat hij zei en deed mijn jas aan, muts op en handschoenen aan. We liepen naar buiten. Harry pakte mijn hand vast en ik leunde tegen hem aan. Daar liepen we hand in hand door de sneeuw. Het begon te sneeuwen. We liepen naar de London Eye. “Kom”, en Harry ging in de rij staan. Ik bleef staan en keek naar de London Eye. Ik heb hoogtevrees en dat heb ik Harry nog niet verteld. ‘Wat nu?’ dacht ik bij mezelf. “Kom je nog” vroeg hij verbaasd. “Uhh Harry ik…. Heb hoogtevrees” zei ik verlegen. “Het komt wel goed er kan niks gebeuren, en ik ben bij je”zei hij en hij stak zijn hand uit. Ik liep naar hem toe en pakte zijn hand vast. Ik hield zijn hand zo stevig vast dat het hem zelfs pijn deed. We kochten kaartjes en stapte in. We zaten daar. Ik keek bang. “Het komt wel goed er gebeurt echt niks geloof me maar” zei hij met een zachte kalmerende stem. Ik keek hem aan en knikte. Hij draaide en we gingen langzaam omhoog. Ik begon te trillen. Harry pakte me vast en hield me dicht tegen zich aan. Ik legde mijn hoofd op zijn borst. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op Harry zijn hartslag. Op een gegeven moment stopte we. Ik opende mijn ogen en dacht dat we al beneden waren maar we waren helemaal boven aan. “Lady’s en gentlemen stay calm there is a little problem but it will be solved”. Ik schrok en keek Harry aan. Hij legde zijn hand op mijn wang en kwam dichterbij. Zijn lippen raakte de mijne. Ik opende mijn mond en we zoende. Boven in de London Eye waren we aan het zoenen. Ik werd langzaam rustig en trilde niet meer. Ik legde mijn hand in zijn nek en speelde mijn zijn haren. Hij trok zijn hoofd terug keek me aan knuffelde me. Nu moesten we dus wachten totdat hij weer bewoog. Ik keek naar beneden en werd bang. “Heey heey rustig het komt allemaal wel goed kom op” zei hij. Dus ik probeerde rustiger te worden en leunde weer tegen hem aan. Hij sloeg een arm om me heen. Daar zaten we dan arm in arm in de London Eye.

Romantisch <'3

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Aaawh romantisch :3
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen