Foto bij Losing trust - 008

Weeeeeekeeeenndddddd :D
Ik weet niet of ik vanavond nog kan activeren.
Ik zit namelijk op dansen en moet vanavond optreden, ik zal me best doen ;)

We lachte allebei en praatte nog wat door. We dronken thee met koekjes en uiteindelijk “Ik ga weer naar huis zie je morgen wel ofzo”. “Is goed” en Robin stond op. “Nee blijf maar zitten ik vind zelf de uitgang wel”. En ik stond op gaf Robin een knuffel en liep naar de deur. Julien liep de trap af. “He je doet wel voorzichtig met Robin eh”zei ik lachend. “Ja ja natuurlijk er gebeurt haar niks”antwoordde hij. Ik liep de deur uit. Het was al namiddag en het begon te schemeren. Ik liep door de straten, overal waren kerst lichtjes en liepen stelletjes hand in hand door de sneeuw. Ik dacht aan Harry en besefte dat ik nu echt wat met hem had. Ik liep met een lach door de sneeuw en dacht terug aan afgelopen avond. Dat was de mooiste nacht ooit. Ik liep langs alle kerst winkels en bedacht dat ik nog helemaal geen kerstboom of kerst spullen had. Ik liep door naar huis. Ik liep het trappetje omhoog naar de deur. Deed de sleutels erin en liep naar binnen. Het was helemaal donker in huis. “HARRY ? BEN JE THUIS?”schreeuwde ik. Ik kreeg geen antwoord en liep door naar de woonkamer. Ik deed wat licht aan en zag een half leeg gegeten bak met chips en twee lege bierflesjes. Ik zette mijn tas neer deed mijn jas uit en liep door naar de keuken. Daar zag ik een half leeg gegeten bord met pizza. ‘Lekker dat hij ook even opruimt als ie heeft gegeten’. Ik liep door naar boven naar de slaapkamer. Daar zag ik Harry helemaal opgepropt onder te dekens liggen. Ik deed mijn kleren uit, pyjama aan en poetste mijn tanden. Ik kroop in bed tegen Harry aan. Hij draaide zich om en sloeg een arm om mij heen en trok mij stevig tegen zich aan. Ik zuchtte, sloot mijn ogen en viel inslaap in Harry zijn armen. De volgende ochtend werd ik wakker door iemand die boven mij op het bed stond te springen. Ik draaide me om en deed mijn ogen open. Ik zag Harry met een pretbek me aan kijken. “GOEDEMORGEN” schreeuwde hij. Hij pakte mijn hand en trok me uit bed. we liepen samen de trap af. “Oké doe je ogen dicht”zei hij. “Waarom?” vroeg ik. “Doe nou maar”. Dus ik sloot mijn ogen en Harry ging achter mij staan. We liepen langzaam naar voren. Ik hoorde de schuifdeuren open gaan en we liepen de woonkamer in. “Oké die je ogen maar open”. Ik deed mijn ogen open en zag een grote kerstboom staan met lichtjes. Overal in de woonkamer hing kerstverlichting en er stond zelfs een kerst dorpje op de kast. Ik draaide me om en keek Harry blij aan. Ik knuffelde hem. Daarna keken we elkaar aan en zoende hij mij. We liepen naar boven. Harry deed de douche aan voor mij. Ik ging eronder staan sloot mijn ogen en ging met mijn hoofd onder de warme straal staan. Ik had niet door dat Harry zich ook uitkleedde en er stiekem bij onder kwam staan. Hij sloeg zijn armen om mij heen en ik deed mijn ogen open. Daar stonden we dan met zijn tweeën onder de douche. Ik legde mijn hoofd op zijn borst, en hij hield me stevig vast. “Ik hou van je”zei hij. Dat was de eerste keer dat hij dat tegen mij zei. Ik kreeg vlinders in mijn buik. Het was zo’n mooi gevoel als hij dat zei. “Ik ook van jou” antwoordde ik. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Dit was het mooiste wat er is gebeurd in Londen. Ik besefte dat dit het gevoel was, dat ene ding wat ik zo miste aan het begin. Ik voelde me veilig in zijn armen. Zo stonden we nog een tijdje. Hij deed de douche uit en sloeg een handdoek om mij heen. Hij deed ook een handdoek om zijn middel heen. We stapten uit. “Ik wil je nooit meer kwijt”zei hij. “Ik jou ook niet” antwoordde ik en we zoenden.

Ahwww wat cute :)

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Aaaawh dit is schattiger dan een mand vol puppies (:
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen