Losing trust - 007
Hier nog een stukje extra lang
Mijn verhaal is eigenlijk al af dus ik zal proberen snel hoofdstukken te activeren zodat jullie niet lang hoeven te wachten
Ik lag in bad en voelde dat het water koud begon te worden. Ik stapte uit bad en sloeg een handdoek om me heen. Ik liep richting de slaapkamer, en keek in mijn kast wat voor kleding ik aan ging doen. “Je bent zo mooi”zegt hij. Ik draaide me om en zag Harry tegen de deurpost leunen. Hij liep naar me toe, en kuste me zachtjes in mijn nek. Ik zoende hem op de mond. We liepen richting het bed, en Harry klom boven op mij. We zoenden en zoenden………………………………………………………………..! De volgende ochtend werd ik wakker en keek naast me, alleen er lag niemand in bed. Ik rook de geur van verse broodje. Ik trok een trui van Harry aan, en liep naar beneden richting de keuken. Ik deed de schuifdeuren open en zag Harry in zijn boxer ontbijt maken. Ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen om zijn buik heen. “Goedemorgen” zei ik en ik keek over zijn schouder mee met wat hij aan het doen was. “Goedemorgen beautiful”antwoordde hij met een lieve zachte stem. Ik gaf hem een kus op zijn wang en ging aan tafel zitten. De hele tafel was mooi gedekt met verse sinaasappelsap. Harry liep met een mandje vol verse broodjes naar de tafel, en ging zitten. Hij schonk wat sinaasappel in en maakte een broodje voor me. We zaten te eten, totdat Harry zijn mobiel af ging. Hij stond op en pakte zijn mobiel “Met Harry…… Ja dat kan wel………….Oké is goed ben er in een kwartier”. Hij hing op en liep naar me toe. “Ik moet werken en moet er binnen een kwartier zijn dus ik ga me nu aankleden en dan ga ik. Oké?”. Hij gaf een kus op mijn voorhoofd en liep naar boven. 5 minuten later liep hij van de trap af gaf me een kus en knuffel en liep de deur uit. Ik liep met een klein lachje naar de keuken. “Laat ik maar eens gaan opruimen”zei in tegen mezelf. Ik pakte alle spullen en legde het in de wasbak. Ik liep naar boven en ging me aankleden, deed mijn haar en make-up en liep weer naar beneden. Ik pakte mijn tas en ging naar buiten. Helemaal ingepakt door de kou liep ik buiten. Ik wist niet eens wat ik ging doen maar ik kon niet in mijn eentje in zo’n reuzenhuis blijven. Ik probeerde naar Robin haar huis toe te lopen maar ik was alweer te weg kwijt. Ik zag een blonde jongen lopen en liep naar hem toe. “Uhh sorry weet u misschien de weg naar GreenparkStreet 69?” vroeg ik. “Ja dat is hier naar links dan rechts en dan de tweede straat links”. “Oké bedankt”. Ik deed wat hij zei en ik kwam aan bij Robin haar huis. Alle gordijnen waren nog dicht en er brandde geen licht. Toch belde ik maar aan. De deur ging open en Julien stond in de deuropening met alleen maar een joggingbroek aan. “Oh hoi ik wist niet dat jij hier was”zeg ik. “Oh haha maakt niet uit Robin zit in de woonkamer kom maar binnen” zei hij met een big smile. Ik liep door naar de woonkamer en zag Robin daar zitten. “Heey wat doe jij nou hier” vroeg ze verbaasd. “Harry moest werken en je kent me ik kan niet in mijn eentje in een huge huis zitten”antwoordde ik lachend. “Ik ga ff douchen hoor”zei Julien en daarmee liep hij naar boven. “Wat doet Julien hier?” vroeg ik gelijk. Robin keek me aan en begon keihard te lachen. “Hij heeft hier geslapen”. “Dus nu is het officieel”antwoordde ik. “Hahaha ja ik heb met hem”zei ze.
Ahwwww Robin en Julien zijn samen ))
Alsjeblieft kudo en abo ?
Reageer (1)
Ga snel verder xx
1 decennium geleden