Foto bij Proloog: Hoe het begon.

Ik heb het op mijn iPod getypt en al zo veel mogelijk fouten eruit gehaald maar waarschijnlijk zitten er nog wel een paar in. Ik zal morgen proberen aan te passen.
Ik kom er net achter dat er 'kongens' stond. Ik schaam me. Diep.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Square

    Percy kon het net als zijn moeder niks schelen. Maar dat duurt niet lang meer, wed ik. :Y)

    Leuk begin. ^^ Ik ben benieuwd hoe Percy Oliver ontmoet. Percy wordt onder druk meegesleept naar een wedstrijd, en terwijl hij op de tribune zit valt hem opeens Wood op, die knappe keeper, op hetzelfde moment dat Oliver geheel toevallig uit al de duizenden toeschouwers juist hem opmerkt in de tribune, waarop Percy zich niet meer kan inhouden, zijn boek neergooit en het veld op rent, zodat ze hand in hand de zonsondergang tegemoet kunnen huppelen en nog lang en gelukkig leven (zelfs al wordt Oliver ontslagen omdat liefde op de eerste blik geen ballen blijkt tegen te houden). Ja, zo zal het vast gaan.

    Of niet. We zullen het alleen weten als jij snel verder gaat, I guess. :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen