Haay dit is de proloog, hoop dat jullie hem gaan maken. En kijk ook even naar de andere uitkomsten.
Xx

Aylin
Haay, ik ben Aylin, ik ben 17 jaar en woon vanaf vandaag terug in Forks.
Op mijn vijfde ben ik bij mijn tante gaan wonen, omdat mijn ouders niet meer voor me konden zorgen, in New York. Nu ga ik weer terug naar mijn ouders, de meeste mensen denken dat het een hele grote aanpassing gaat worden. Maar dat is het niet, ik heb altijd meer van de natuur gehouden dan van de stad en de regen neem ik er dan wel bij.
Omdat mijn nonkel regisseur is heb ik al een paar keer mogen meedoen in een film, best wel leuk maar toch niet als job. Maar ik studeer nog dus daar moet ik mijn hoofd nu niet over breken.
Veel vrienden had ik niet in New York dus ik laat alleen familie achter, maar het vliegtuig gaat landen dus.
Dada xxx. Aylin.

De Cullens
Hallo, wij zijn de Cullens. We zullen ons even voorstellen, het meisje met het blonde haar is Rosalie, dan heb je het meisje met het bruine haar dat is Alice. Vooraan heb je Edward met naast hem Emmett en dan als laatste ik op de achtergrond. Ik ben Jasper, ik ben een vampier, zoals heel mijn familie. Op school heb ik het soms moeilijk om me te bedwingen, maar tot nu toe lukt het me nog steeds heel goed.
Rosalie en Emmett zijn getrouwd en voor de rest is iedereen vrijgezel, op Esmé en Carlisle na dan.
Nou ik laat jullie maar eens want we gaan net jagen, straks is het weer school en we hebben geen zin om iemand aan te vallen hé.
Baai. Jasper

Reageer (6)

  • weneverdie

    hehe :}

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Me like it ^^.

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    WhiI! <3
    Ik dacht,, ik ga eens tussen je series snufflen. En daar is iets goeds uitgekomen. Ik ga deze volgen! :D

    1 decennium geleden
  • Deer

    wauw(H)

    xx

    1 decennium geleden
  • EvePrincess

    Twilight <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen