Foto bij Part 1

Vanuit Kelly :
Ik lees op twitter dat je een meet&greet kan winnen van mainstreet ik ga er meteen aan meedoen! Ik app Khadra , Ivana en Sabine wel ff

MAINSTREET RULEZZ

Ik : KOM NU NAAR MIJN HUIS WE GAAN MEET& GREET WINNEN VAN MAINSTREET!
Khadra : omw
Ivana : omw
Sabine : omw

Ik hoor de bel gaan en ren naar beneden en doe de deur open Khadra staat uitgeput op de stoep en zegt : vertel nu ! Dan zie ik Sabine en I ana komen ik laat ze binnen en pak mn iphone en laat de foto zien ze schreeuwen : WE DOEN DAAR NU AAN MEEE WE GAAN SNEL APPELS KOPEN ! Ik pak mn iphone en doe snel een setje kleding aan : [url] http://polyv.re/1elJrbz [/url] en we rennen naar de C1000 we komen terug met 5 zakken appels en we gaan zitten Khadra zegt : ik heb een idee we gaan in jou bed liggen met al deze appels om ons heen ! We zeggen ja en sturen de foto op Ivana en Sabine zijn weg Khadra slaapt bij me en ze is ook op haar telefoon bezig totdat ik een mailtje krijg.

Vanuit Khadra :
Ik ben op mn iphone bezig ik dat kelly schrikt ik vraag : kel wat is er ? Ze schreeuwt : WE HEBBEN DIE MEET&GREET GEWONNEN !!! Snel bel ik Ivana en sabine en zeg : WE HEBBEN DE MEET &GREET GEWONNEN TOT MORGEENNN !! En we hangen op Kelly en ik gaan naar de stad we moeten iets moois hebben voor die meet & greet !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen