Losing trust - 006
Hoop dat jullie het nog leuk vinden
Alle straten waren verlicht met kerstlichtjes. Overal stonden kerstbomen. En alle lantaarnpalen waren met lichtjes bekleed. Op een gegeven moment begon het te sneeuwen. Daar liepen we dan door het niet belopen sneeuw, terwijl de sneeuwvlokjes op onze hoofden dwarrelden. Het was heel koud en we moesten een heel eind lopen. We liepen en we liepen totdat we bij een mooi beige huis aankwamen. Harry belde aan en een jongen deed open. Hij was iets van 20 of ouder, bruin haar en groene ogen. “Heey ik ben Louis”zei hij en hij gaf mij een hand. “Ik ben Julia, leuk kennis te maken”antwoordde ik. We liepen naar binnen, en zag toevallig dat Louis Harry een knipoog gaf, ik moest lachen en liep door. Toen ik de woonkamer inliep stond er een hele mooie kerstboom met allemaal kerstlichtjes. Ik ging op de bank zitten en Harry kwam naast mij zitten. “Oké welke film gaan we kijken? Julia jij mag kiezen” zei Louis met een knipoog. Ik keek tussen alle films en pakte een horror film ‘Paranormal Activity 4’. Louis stopte hem erin en we gingen kijken. Er stonden allemaal lekkere dingen op tafel. Harry sloeg een arm om mij heen. Ik ging tegen hem aan liggen. Louis keek onze kant op en lachte. Daar lag ik bij Harry. Toen werd ineen keer de film op pauze gezet. “Hee eh ik moet ff naar wc hoor” zei Louis lachend. We keken hem aan en lachte. Hij liep naar de wc. Ik kreeg een kus op mijn voorhoofd. Ik klom omhoog en keek Harry aan. En daar kwam dat moment, zijn lippen raakte zacht de mijne, we zoende. Dit was het moment waar ik op had gehoopt. Hij bleef maar zoenen. Volgens mij waren we wel een minuut lang aan het zoenen. Hij trok zijn hoofd terug en keek me aan. Ik begon te lachen en hij ook. Louis kwam terug en keek verbaasd. “Wat is er nou weer zo grappig, heb ik iets gemist”. “HAHA nee hoor maar eh ik denk dat Julia en ik naar huis gaan” zei Harry. Ik keek hem aan en hij gaf mij een knipoog. Dus we bedankte Louis voor de leuke avond en liepen de hele weg weer terug naar mijn huis. We waren bij mijn huis en ik zei “Blijf je slapen…..?” “Ja hoor”. Dus hij liep mee naar binnen. “Ik ga ff in bad dus je kan wel tv kijken of zoiets kijk maar ff” zei ik. Dus ik liep naar boven en liet het bad vollopen.
Ahwwwww de eerste zoennn
+abo ?
Reageer (1)
Cute (:
1 decennium geledenGa snel verder xx