Losing trust - 005
Abo pleaseeeee
We liepen hand in hand door het park. We liepen over een pad met allemaal kaarsen en rozenblaadjes. Uiteindelijk kwamen we aan bij een grote tent met allemaal lichtjes eromheen. Harry deed het doek aan de kant en ik liep naar binnen. Er lag een kleed met eten en drinken erop, en om het kleed heen was een cirkel van kaarsjes. Ik keek Harry aan en hij lachte, “Kom”zei hij en hij pakte mijn hand en nam me mee naar het kleed. Ik ging zitten en hij ging tegenover mij zitten. We aten pizza en allemaal lekkere hapjes. Hij schonk champagne voor me in en zette de fles weg. “Moet jij niet?” vroeg ik. “Ik moet je nog naar huis brengen”. “Nou en dan nemen we toch een taxi, kom op ik ga niet in mijn eentje drinken hoor”zei ik. “Oke oke hahaha ik neem al “, zei hij met een gek lachje op zijn gezicht. Dus hij schonk in. We hadden de hele avond dikke lol met zijn tweeën. We aten pizza met een heerlijk zelf gemaakt toetje erachter aan. En we schonken maar wijn in. Op een gegeven moment werd het koud en ik begon te trillen. “Heb je het koud”vroeg hij. “Ja een beetje”antwoordde ik. Hij stond op ging naast me zitten deed zijn jasje uit en sloeg hem bij mij om, en sloeg een arm om me heen. Daar zaten we dan met zijn tweeën in een tent met allemaal kaarsjes. Ik voelde iets in mijn buik. Iets wat ik al heel lang niet meer had gevoeld.. ‘vlinders’. Ik keek hem aan en verdronk helemaal in die ogen. Hij lachte en gaf me een kus op de wang. Op een gegeven moment ging Harry zijn telefoon. Hij pakte zijn mobiel en nam op “Met Harry….. Oh hoi Louis…..Uhh ja maar ik heb nu een date met Julia….. Oké is goed dan zie ik je over 2 uur … Doei”. Ik keek hem aan. “Louis?” vroeg ik. “Oh ja een hele goeie vriend van me, hij vroeg of ik zin had om een film met hem te kijken en hij zei dat ik jou mocht meenemen als je wou”. “Oh ja hoor heb ik wel zin in, maar hebben we niet een beetje te veel gedronken?” “Oh we drinken zo wel ff wat water en dan zien we wel” antwoordde hij. Dus we stonden op en liepen richting de taxi. Hij sloeg een arm om mij heen en duwde me tegen hem aan. Ik had het zo koud. We kwamen aan bij de taxi en reden eerst naar mijn huis. Daar kleedde ik me ff om. Ik stond in mijn slaapkamer me om te kleden. Harry liep een beetje door het huis. Ik kwam naar beneden in mijn joggingbroek met een shirt en een vestje erover heen. Ik deed mijn jas aan, sjaal om en mijn muts op. Ik liep met Harry naar buiten. We stonden voor mijn huis in de kou te wachten op een taxi. Harry probeerde een paar keer een taxi aan te houden maar die taxi reed gewoon voorbij. Dus besloten we om te gaan lopen.
Ahwww is Harry niet romantisch
Kom jongens naar de 10 abo's misschien ?
Reageer (1)
Leuk (:
1 decennium geledenGa snel verder xx