29
3 weken later
Liam en Ik zaten in zijn zetel. Het is herftvakantie dus we hebben een hele week samen wat we natuurlijk leuk vinden. Liam's vader was niet thuis. Wat ons weer meer vrijheid gaf. Het werd laat en ik was bijna in slaap aan het vallen. "Ben je moe?" Vroeg liam terwijl hij met zijn hand door mijn haar ging. Ik lag in zijn zij gekruld en had mijn armen strak rond zijn taille. Ik humde. "We gaan gaan slapen mama" zei liam. Ik stond op en liam nam mijn hand. Ik volgde hem naar boven. Ik gooide mijn tshirt op de grond en kroop in zijn bed. Liam keek lachend naar het tshirt op de grond en gooide zijn tshirt ernaast. Hij kroop naast me in bed. Ik was zo moe dat ik bijna in slaap viel. Hij legde zijn armen rond mij en na een snelle kus en een gemompelde slaapwel viel ik in slaap.
Ik werd wakker toen iemand me omrolde en ik wist dat het liam was dus ik draaide me weer en legde mijn armen weer rond hem. "Ga niet weg." Mompelde ik in de dekens. "Ik ga skypen met nicola." Ik zuchte en besloot gewoon zo te blijven liggen. Misschien kon ik wel nog wat slapen.
Liam
"Hoe gaat het?" Vroeg Nicola me. Ik knikte. "Goed. En met jou?" "Hetzelfde broertje" "hoe is het nu met de trouw?" Ze begon te vertellen over alles waar ze mee bezig waren. De bloemen, de jurken haar jurk. Harry. Over de uitnodigingen. "Heb je het nu al aan mama en papa verteld?" Ze schudde haar hoofd. "Niet echt" "gaan ze een uinodiging krijgen?" Ze gaan in een maand trouwen. Ruth, Niall en ik zijn al gaan shoppen. Ik heb mijn pak bij Niall gehangen. Ruth en Nicola hebben al 2 maanden niet meer gekomen. Ze zeggen dat dat hun manier van protesteren is. "Normaal wel. Maar ze verdienen het wel. We gaan de uitnodiging wat later sturen. Ik heb die van jullie naar Niall's adres gestuurd." Ik knikte. "Hoe is het met hem eigenlijk?" "Weet ik niet. Hoe is het met jou Niall?" Vroeg ik. "Ik haat je" mompelde hij in mijn tshirt. "Alles oke. Niet Niall?" Ik liet niall zien op de camera. En hij stak zijn duim op. "goeimorgen Niall" riep nicola. "Ik haat jullie allemaal" zei hij. "Zijn jullie thuis?" Vroeg Nicola tozn ik de laptop weer recht had gezet. "Ja. Papa vind het niet echt 100% maar hij was niet thuis gisteren avond. Dus geen probleem. En als hij thuis was. Ik bedoel. Dat zal ons niet stoppen. Als hij ons niet samen in de zetel wil zien zitten. Dan moet hij maar zijn ogen dichtdoen." Niall draaide zich wat en legde zijn hoofd in mijn schoot. Hij verstrikte zijn benen met die van mij. Ik ging met mijn hand door zijn haar. "Jullie zijn zo cute." Zei nicola. "Soms gedragen jullie je zelf als een getrouwd koppel" zei ze. Ik lachte.
"Ja tuurlijk. Dank je" zei ik. "Dat is een compliment." "Dus zeggen dat we oud zijn en hele tijd ruzien maken is een compiment. We hebben alleen dezelfde seks" niall keek op en glimlachte. "We kunnen dat feit veranderen." Ik zuchtte. "Ik ga gewoon alle 2 jullie opmerkingen negeren" "je weet dat je het wil liam" zei hij lachend. "Je durft niet" zei ik. Hij lacht en zoende me. Het was een full on kus. En ik maakte me los van hem. "Ik ben mn zus aan het skypen Niall. Hij keek om en zag Nicola met haar hand voor haar mond zat. "Hallo" zei hij terwijl hij recht zat naast mij. "We waren niets aan het doen. Ik was hem maar aan het plagen" zei hij terwijl hij zijn hoofd op mijn schouder legde. "Weirdo" zei hij dan. "Wel dankje. Ik hou ook van jou" zei ik terug. "Ik weet dat je het doet." Hij nuzzelde zijn neus in mijn nek. Zijn adem raakte mijn sleutelbeen. "Dan laat ik jullie maar. Niets doen" zei ze. "Dag nicola" zeiden we dan maar.
Niall
"Dus we kunnen niks doen" zei ik. "Ja natuurlijk" antwoorde hij met een grote hint van sarcasme. Ik wou niets meer zeggen. En ik wou het ook nog niet. Dus ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder. "Het is 10 uur nu" zei hij. "Kunnen we niet gewoon nog wat hier liggen. Een half uurtje of zo." "Ben je nog zo moe?" "Ja" antwoorde ik meteen. Hij knikte. En ik lag dan maar neer. Liam lag naast me. Ik wist dat ik niet meer zou slapen. Maar ik zag het meer als tijd die we beiden hadden om gewoon te denken. Niets meer. Na een half uurtje kwam er een klop op de deur. "Kom binnen" zei liam. Ik legde me wat rechter. Liam's moeder kwam binnen en ik zat recht. Liam volgde mijn voorbeeld. "Dag jongens. Um. We gaan naar louis zijn ouders. Ze hebben ons uitgenodigd. Gaan jullie mee?" Liam zuchtte. "Hoe graag ik de meisjes en jay en dan nog eens zou willen zien. Kunnen jullie ons niet afzetten bij louis en ruth?" Zei hij. "Dat is goed voor ons" zei ze. "Wat vind jij Niall?" Vroeg liam aan mij. "Voor mij is alles oke" zei ik dan. Ik klom over liam om mijn tshirt weer op te rapen. Ik deed het aan en keek terug naar karen. "We vertrekken in een half uur" zei ze. Ik knikte. Ze deed de deur dicht en ik zuchte. "Ze keek naar ons alsof we seks hebben gehad" zei ik. "Dat doet ze meestal. Even als we gewoon in de zetel zitten. Het is net zoals gay zijn hetzelfde is als elke dag seks hebben." Zei hij. Ik lachte. "Zou je dat willen?" Vroeg ik hem.
"Ik weet het niet. Vroeger had ik het met iedereen. Meestal dronken. Dat weet je al. Maar nu. Ik voel echt iets voor jou. Dat weet je. Moet het dan niet speciaal zijn?" Hij keek naar mij terwijl hij aan het kiezen was tussen 2 broeken. "Het is speciaal Liam." Zei ik. Hij gooide een verse boxershort naar mijn hoofd en ik deed ze aan. Ik klom nu ook uit bed en deed mijn broek aan. Ik deed mijn schoenen aan en hij kwam naar mij. Met zijn hand ging hij door mijn hand. "Bed haar staat alleen zonder kleren aan. Anders is het maar wat sletterig. En dat willen we niet. Toch?" Hij stond achter mij. En hij legde zijn grote handen op mijn heupen. "Toch?" Herhaalde hij. Zijn adem viel in mijn nek wat me kippenvel gaf. Hij plaatste een spoot van kleine kusjes over de zijkant van mijn nek. Hij begon te bijten en ik draaide om snel en plaatste mijn lippen op de zijne. Zonder dat hij grip verloor op mijn heupen kuste ik hem hard. Ik nam zijn hand en legde het op mijn bortkast. Hij legde zijn andere hand rond mijn taille terwijl ik mijn armen om zijn nek plaatse. Ik eindigde het en hij grijnsde.
"Was dat geil?" Vroeg hij. Ik nam mijn gsm en stak het in mijn broekzak. "Was het?" Vroeg hij nu nog eens. "Ik maakte je geil. Deed ik? Ik weet zeker dat ik het gedaan heb" ik draaide me on. "Ja oke?" "Wil je dat niet?" Ik zuchte. "Eerlijk? Nee. Een erectie als ik samen met je ouders in de auto moet zitten is niet aangenaam. Kom op we gaan nog te laat zijn als je daar zo blijft staan." We gingen naar beneden en daar aten we samen wat cornflakes met melk. Wanneer we klaar waren gingen we naar de hang. Liam stond aan 1 kant en ik stond aan de andere kant. "Heb he je ipod?" Vroeg ik en hij knikte. "Ja ik heb er gisteren ochtend het nieuwe album van justin timberlake opgezet" zei hij. "Heb ik nog niet gehoord. Is het goed?" "Het is justin timberlake. Tuurlijk" ik lachtte. "Als jij het zegt"
liam's ouders wandelden naar buiten en wij volgden. We stapten in de auto en liam gaf me een oortje. Hij legde het album op. we konden niet echt babbelen. Maar dat moest niet. Liam legde zijn hoofd op lijn borstkas en zijn armenom mijn taille. Meestal ben ik degene die zo eindig. Ik grijnsde en installeerde me zo dat we praktisch neerlagen. Ik viel niet in slaap maar na een uur viel liam in slaap. We moesten nog een uur rijden. Dus ik keek gewoon wat uit het raam. Wanneer we er eindelijk arriveerden maakte ik liam wakker. "We komen jullie om 8 uur halen. Is dat goed?" We knikten. "Dag mama." Zei liam toen hij de deur toesloeg. Hij nam mijn hand en we wandelden naar hun voordeur. Voor we op de deurbel konden drukken kwam ruth al naar buiten.
Eigenlijk hadden we wel tijd. Maar we waren nog aan het duscusiëren wie er mocht drukken. Ik was aan het winnen. Ik zag hoe liam bijna op de grond werd gegooid. "Ik heb je zo hard gemist" ik leunde tegen de deurpost "je leeft nog" zei ze. Ik zag dat louis naast me stond. "Ik was aan het winnen" zei ik dan maar. "Wat was je aan het winnen?" "Wie de op de deurbel mocht drukken natuurlijk" zei ik. Ik was bijna aan het lachen. "Ben je zeker dat je geen problemen hebt?" Zei hij lachend. Ik knikte. "Mijn mama zegt dat ik niet gek bent" "wat jij geloofd. Kom binnen Niall en sorry dat je niet op de bel kon drukken." Zei louis. Ik knikte en volgde hem. "Dat is een probleem wat de meeste koppels hebben" zei ik echt serieus. "Ja natuurlijk" zei hij lachend. "Ik ben niet zot. Nog niet." Zei ik terwijl ik neerzat. "Wanneer hebben ze je getest. Wanneer je 5 was?" Ik knikte. "Eigenlijk. Mijn ouders dachten dat ik ADHD had. Niet dat ze het zouden kunnen weten. Ze waren de hele dag aan het ruziëen" hij zat in de zetel. Naast me.
"Zijn jou ouders gescheiden?" Vroeg hij. Ik knikte. "Ja wanneer ik 5 was. Jou ouders?" "Ja. Mijn vader verliet mijn mama en mij wanneer ik 3 was. Ze hertrouwde en ik nam zijn naam over. Ze hadden nog 4 kinderen samen." Zij hij. "4?" Vroeg ik. Hij knikte. "Ja. Lottie is 17. Dan fizz is 14. En de tweeling is 9" "en is je moeder nog steeds met de moeder van je zusjes?" Vroeg ik. Louis schudde zijn hoofd. "Neen. Ze scheide van hem. En ze trouwde met een andere man. Maar ik zie ze samen oud worden" "dat is lief" louis knikte. "Zij jou ouders hertrouwd?" Ik schudde mijn hoofd. "Mn moeder heeft een nieuwe vriend. Maar ze zijn niet getrouwd. En mijn vader heeft al een paar nieuwe vriendinnen gehad maar volgens dat ik het weet niks serieus. Alhoewel ik een goede band heb met mijn vader. We praten nog even. Over serieuse dingen. Als je louis ziet denk je niet dat hij serieus kon zijn. Liam en rurh kwamen binnen en liam ging op mijn schoot zitten. Ik legde mijn armen rond zijn buik en hij probeerde mijn aandacht te trekken. "Aandachtskind" zei ik nu. Hij lachte. En ik kuste de achterkant van zijn nek.
"Dus jullie hebben een weekje vrij?" Ik knikte. "Wat gaan jullke doen?" Vroeg louis nu. "We gaan naar huis. Ik bedoel. Ik ga naar huis. Rn ik neem liam mee. Gewoon wat vrienden en familie gaan bezoeken. En je zal met me mee gaan naar een iers cafe." Zei ik nu tegen liam. "En je hebt iemand nodig om je naar huis te dragen als je zat bent" "ik kan wel naar huis wandelen. Niemand heeft gezegd dat het in een rechte lijn moet zijn" het was een hele leuke namiddag. We stonden buiten te wachten. Samen met ruth en louis. 2 auto's reden op. de eerste opende en 4 meisjes liepen uit. "Liam" zeiden ze voor ze hem aanvielen met knuffels. Een oudere vrouw ging naar louis. "Dag liam" zei ze in het passeren. Liam stak zijn hand op en wanneer de meisjes louis hadden gevonden gaf hij haar een beleefde knuffel. "Dag iedereen" zei liam voor we in de auto stapten. We waren niet van plan om naar muziek te luisteren deze keer. Dus ik legde gewoon mijn hoifd op liam's schouder en hij legde zijn arm rond mijn taille en zo vielen we in slaap.
Er zijn nog geen reacties.