JawaadS || Deel 1
'Bedankt' Zei ik tegen de taxichauffeur en gaf hem het geld. Ik stapte uit en pakte mijn valies uit de koffer. Ik deed hem dicht en de chauffeur reed weg. Ik streek mijn kleding recht en pakte mijn koffer. Ik was een week te laat mijn nicht moest zo nodig trouwen. Ik wandelde naar het enorme gebouw voor mij. Het was echt te groot voor woorden. Hier zo ik een tijdje verblijven in de universiteit van Engeland. Ik wandelde naar binnen en zag veel leerlingen zich haasten waarschijnlijk naar de les. Ik liep naar de balie. 'Goedemiddag.' Zei ik tegen een oud vrouwtje dat er achter zat. 'Goedendag, waarmee kan ik je helpen?' Vroeg ze met een krakende stem. 'Ik ben nieuw hier.' Zei ik. Ze knikte en tikte iets in op haar computer. 'Jij moet Ayla zijn?' Vroeg ze. 'Ja dat ben ik.' Zei ik glimlachend. 'Volgt u mij maar naar u kamer.' Zei ze. Ik knikte en volgde haar. 'De meisjes slapen op de 3de etage en de jongens op de 4de. Het is verboden om s'avonds bij de jongens te zitten en omgekeerd.' Zei ze streng. 'Oké. Heb ik een kamergenoot?' Vroeg ik. 'Nee op dit moment slaap je nog alleen er kan door het jaar nog iemand bij komen.' Zei ze met een vriendelijke glimlach en we kwamen net aan een kamer. Ze stond stil. 'Voila hier is je kamer en dit is je lessenrooster.' Zei ze. Ik bedankte haar en liep mijn kamer binnen. Ik zette mijn koffer er in en pakte mijn eerste boek die ik nodig had. Wiskunde Ik liep de kamer uit en liep naar het schoolgebouw. Ik keek rond maar ik lette even niet op en botste tegen iemand op en viel op de grond. Ugh dat kon er ook nog bij. 'Sorry ik was nogal gehaast.' Zei een jongensstem. Ik keek omhoog ik zag een jongen met ravenzwarte haren en bruine bambi ogen. 'Geeft niks.' Zei ik en stond recht. Ik klopte mijn broek af. 'Ben jij nieuw?' Vroeg hij geïnteresseerd. 'Ja.' Zei ik en wou doorlopen maar hij had mijn schouder vast gepakt. 'Ik moet naar de les.' Zei ik voor hij iets kon zeggen. 'Ik ben Zayn!' Riep hij er nog achter maar ik liep naar de les.
'Zo jullie kunnen nu gaan.' Zei de leerkracht. Ik liep het klaslokaal uit en ging het gebouw uit om naar het internaat te lopen. Op het grasveld zag ik Zayn staan. Ik wandelde hem snel voorbij zodat hij me niet zag. Ik wandelde mijn kamer binnen en begon het naar mijn smaak in te richten. Ik legde een blauw dekbed op mijn bed en hing een paar foto's aan de muur en zette wat foto's op mijn nachtkastje ik plugde mijn wekker in. Ik legde een matje en hing nog een poster aan de deur. Ik vulde mijn kasten met mijn kleren en mijn bureau vulde ik met boeken en schriften. Ik legde mijn pennen in het voorziene bakje. Toen ik helemaal klaar was ging ik op het bed zitten. Dit was het.
Ik keek op mijn klok het was etenstijd. Ik wandelde naar de kantine en pakte spaghetti. Ik keek rond naar een vrije plek en ik zag dat Zayn naast zich wees. Ik keek hem arrogant aan en liep de andere kant uit en ging alleen aan een tafel zitten. Ik at rustig mijn eten op en ging daarna naar mijn kamer en niet veel later lag ik in mijn bed te dromen over morgen.
De volgende dag begon ik met Biologie. Ik zuchtte en pakte mijn boek. Ik liep naar het schoolgebouw. 'Welkom Ayla.' Zei de leerkracht een oude man ik denk iets in de 60. 'Ga maar zitten.' Zei hij en ik ging zitten niet veel later kwam Zayn binnen met een hele groep achter hem. 'Aah Zayn komt ook nog eens naar de les samen met de rest.' Zei de leerkracht. 'Meneer wij hebben ook namen.' Zei een andere jongen. Zayn had mij gespot en wou bij mij komen zitten. 'Zayn op je plaats.' Zei de leerkracht. Ze liepen naar hun plaats en de les begon. 'Oké we gaan starten met een groepswerk.' Hij begon de namen af te roepen. Zeg niet Ayla en Zayn. 'Ayla, Zayn,Adnan,Jawaad,Youssef,Omar.' Ik zuchtte. Shit. 'Jullie gaan een project doen over dieren en hun liefde.' Ik zuchtte niet veel later zaten ze allemaal rond mij. 'Zozo wij krijgen die nieuwe weer om mee te werken.' Zei Jawaad dacht ik dat zijn naam was. 'Laat haar toch.' Zei Zayn. 'Oké we moeten afspreken want dit is het enigste tijd die we krijgen tijdens de les.' Zei Omar. 'Kom anders straks naar Zayn zijn kamer.' Zei Adnan. 'Whatever.' Zei ik afzijdig. 'Oké deal.' Zei Youssef.
Zo gezegd zo gedaan ik zat op de kamer van Zayn met zijn onnozele bende. Ze waren aan het lachen en soms met het project bezig. Zayn zat wat mysterieus te doen en keek heel de tijd naar mij en dan naar de grond. 'Mensen als jullie onnozel gaan doen kan ik ook naar mijn kamer gaan.' Zei ik streng. Ze keken mij aan maar toen begonnen we uiteindelijk toch aan ons project.
Na een tijdje gingen de jongens weg en zat ik er alleen met Zayn. 'Zo jij hebt rare vrienden.' Zei ik. Hij haalde zijn schouders op. 'Ja dan ga ik maar ik moet voor 22.00 uur op mijn kamer zijn.' Zei ik en stond op. 'Zie ik je nog?' Vroeg hij. 'Ja de volgende keer dat we afspreken.' Zei ik. Hij stond ook op en ik liep naar de deur. 'Bye Zayn.' Zei ik en wou wegwandelen. Hij houden me weeral tegen door me vast te houden aan mijn schouder en draaide me om hij stond nu heel dicht bij en ik zag een glinster in zijn bambi ogen. Ik slikte en wou iets zeggen maar hij drukte zijn lippen op de mijne. Zijn lippen waren er even snel als ze erop lagen. 'Sorry.' Zei hij en sloot de deur. Ik keek versteld naar de deur. Ik voelde wat kriebelen in mijn maag en liep verward naar mijn kamer die zag ik totaal niet aankomen.
Reageer (1)
PERFECT!!! Love ittt...
1 decennium geledenKan niet wachte op vervolg...