Mijn laptop is gemaakt dus extra groot hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden

XXX iris

( Vanuit Daan)

Ik doe mee zegt Kate vastbesloten. Angstig kijkt Mike opzij WAT JIJ. Ja ik ja nadat ik tegen Emma gezegd had dat Daan een vriendin had was ze echt helemaal kapot. Ik vind dat ik wel iets terug mag doen zegt Kate. Oke dan doe ik ook mee zegt Mike. Tja wij laten je ook niet in de steek hoor zegt Rein lachend terwijl hij me op mijn arm slaat. Vragend kijken we naar Nikki. Wat kijken jullie nou? Tuurlijk doe ik mee. Een voor allen en allen voor Emma. Lachend herhalen we Nikki haar slogan Een voor allen en allen voor Emma. Daan? Ik zie Katy uit haar tent komen lopen. Mag ik ook mee doen? Ik wil ook graag dat Emma terug komt. Ik kijk naar Mike die zijn schouders ophaalt. Oke is goed maar als het een beetje te eng wordt blijf jij hier oke? Katy knikt en komt naast me staan. Nou wat is je plan vraagt Nils serieus. Heeft iemand een plattegrond van de camping dan kan ik het even uitleggen.

Nog geen 10 minuten later komt Mike samen met Kate terug van de receptie waar ze een plattegrond gehaald hebben. Ik heb inmiddels voor pen en papier gezorgd. Oke dus wat weten we zegt Katy terwijl ze de pen uit mijn handen haalt. Nou ik heb haar het laatst om 22.00 gezien hier voor jullie tent. Ik zie dat Katy het op haar papiertje noteert. Daan is om 22.30 gaan zoeken dus dan ligt de tijd van vermissing tussen 22.00 en 22.30 zegt Nikki droog. Klopt zegt Katy. Is er vandaag nog iets bijzonders gebeurt vragend kijkt Katy me aan. Nou kijk we hebben de mainiacs vertelt van Emma en mij misschien dat... Ik maak mijn zin niet af zullen jaloerse mainiacs hier echt tot instaat zijn. Ik kan het haast niet geloven. Oke we zijn beroemd en ik weet ook dat er meiden zijn die in hun gedachten het liefst Emma gingen dood schieten toen ze hoorden dat ze met mij verkering had. Maar dit echt doen gaat echt te ver. Ik kijk weer terug op Katy haar papiertje waar ze inmiddels met hoofdletters MAINIACS heeft gezet met een groot vraagteken erachter. Verder nog iets Katy kijkt ons weer aan. Ik denk goed na en dan schiet opeens de ruzie met Kirsten me te binnen. Ze heeft ruzie met haar beste vriendin Kirsten zeg ik tegen Katy. Ohja zoiets vertelde ze me al maar ik had er niet meer aan gedacht zegt Katy terwijl ze Kirsten ook op haar papiertje noteert. Oke en nu de info van de camping zegt Mike terwijl hij de plattegrond voor zich pakt. Kijk hier is onze tent en daar is het riviertje waar we zaten. Dan lijkt het me het logische dat ze deze route heeft genomen. Mike pakt een viltstift van tafel en tekent op de plattegrond de weg die Emma gelopen moet hebben. Hoe zou ze eigenlijk verder gegaan zijn vraagt Nils. Het kan zijn dat ze met de auto gegaan is maar het kan ook zijn dat ze lopend verder zijn gegaan beantwoord hij zijn eigen vraag. Misschien is ze al wel lang van de camping af met de auto en zit ze nu ergens in Frankrijk zegt Kate treurend. Ik denk aan de gedachte dat Emma helemaal alleen in een donker kamertje zit en ik haar nooit meer ga zien. Het kippenvel begint over mijn armen te lopen en ik wordt opeens erg misselijk. He man gaat het wel Owen kijkt me geschrokken aan je ziet opeens zo wit. Ja het gaat wel ik moet er alleen niet aan denken dat Emma iets ernstigs is overkomen. Laten we dan maar gauw doorgaan en haar vinden voordat ze echt iets ernstigs is overkomen. Oke we kunnen bij de receptie vragen of we de bewakingsbeelden kunnen bekijken vraagt Rein. Opeens trilt mijn mobiel die op de tafel ligt. Ik pak heb op en kijk op het scherm EMMA roep ik. Ik kijk de jongens vragend aan wat moet ik doen? Opnemen natuurlijk wat dacht jij dan zegt Rein. Ik neem mijn mobiel op: Met Daan, Met Emma, Daan kun je me plies helpen zegt Emma huilend door de telefoon. De tranen schieten meteen bij mij in de ogen tuurlijk Emma maar zeg dan aub waar je bent. Ik weet het niet Daan ik weet het echt niet. Het is hier donker en koud en het stinkt hier naar frituur. Emma ik haal je daar weg ik weet het zeker zeg ik zelfverzekerd. Shit Daan ik moet ophangen hij komt weer fluistert Emma door de telefoon. Vergeet niet dat ik van je houd zeg ik nog snel. Ik hou ook van jou fluistert Emma nog door de telefoon en dan is het weer stil.

Reageer (3)

  • 1DandMSlove

    snel verder! X

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Omg snel verder schrijf na school vlug nwog 2 lange hoofdstukken :P

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Snel veder alsjeblieft vanavond nog een hoofdstukje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen