Losing trust - 004
Dus vanavond ging ik uit eten met Harry en ik had niet eens een mooie jurk ofzo. Wat moest ik nu aantrekken?! Ik liep naar mijn kast toe en keek wat erin zat. Er was een heel groot gedeelte wat ik nog niet eens had gezien. Er hingen allemaal jurken en overal stonden hakken. ‘Robin heeft ook echt overal aan gedacht eh’ dacht ik bij mezelf. Ik vond een leuk wit jurkje uit en een paar licht roze hakken en legde die in de badkamer. Ik kleedde me uit en ging in bad. Ik sloot mijn ogen ik maakte mijn hoofd leeg en viel bijna in slaap…. PIEP PIEP PIEP!! Ik pakte mijn IPhone en zag een sms’je van Harry. “Ik kom een half uurtje later moet nog even wat regelen Sorry xxx H”. Ik legde mijn mobiel weg en dacht ‘nu heb ik nog tijd genoeg om alles perfect te maken’. Ik stapte uit bad en sloeg een handdoek om me heen. Ik deed mijn haar en make-up en trok dan mijn jurk aan. Net op het moment dat ik mijn schoenen aan deed ging de bel. Ik liep naar beneden van die grote trap. Ik kon gewoon nog steeds niet geloven dat ik in dit huis woonde, zo groot. Wat ik moest ik mijn eentje in zo’n huis. Ik wou dat ik iemand bij me had. Dat is wat ik mis dacht ik bij mezelf. Ik liep naar de deur en deed de deur open. “Wow…. Je bent prachtig” zei Harry met grote ogen. Hij is zo schattig, lief en mooie ogen, gewoon PERFECT! “Jij ook”. Hij stak zijn hand uit en ik pakte hem vast. We liepen samen naar zijn auto. Hij deed het portier open ik stapte in. Hij stapte aan de andere kant van de auto en reed weg. “Waar gaan we eigenlijk heen?” vroeg ik. “Dat is nog een verrassing”. “Oh Harry ik haat verrassingen”. “Dat weet ik maar deze niet geloof me nou maar”zei hij met een big smile op zijn gezicht. We stopten om de hoek van het park. Harry stapte uit en deed mijn portier open. Hij stak zijn hand uit. Ik keek naar hem en pakte zijn hand vast. We liepen hand in hand door het park.
Wat is de verassing ????
Ik hoop dat jullie het verhaal wel leuk vinden , komt een beetje traag opgang.
Please kudo of abo ?
Reageer (1)
Oeh ben benieuwd!
1 decennium geledenGa snel verder xx