010
Justin Bieber
Nadat Lauren, Jane en Sam weer weg waren zat ik nog thuis bij Chaz met Ryan. 'Dude, hoe ga je dit aanpakken dan?' Ik kijk Chaz niet-begrijpend aan. 'Lauren en Hope?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Het is wel handig twee meiden tegelijk'. 'Denk niet alleen aan jezelf. Je speelt met de gevoelens van hun twee'. Ryan houdt zich buiten dit gesprek. 'En Lauren is echt een hele mooie en lieve meid. Ik heb het idee dat Hope meer met je gaat om de fame en alle aandacht'. 'Maar, ik ben helemaal niet op straat te vinden met Hope en Lauren. Waarom zou ze het dan voor al de fame en aandacht doen?' 'Don't know? Money?' 'Oké Chaz.. Genoeg nu. Ik weet het nu wel. Ik kijk het nog even aan en dan maak ik wel een besluit'. Chaz schud z'n hoofd. Ik sta op van de bank en geef ze beiden een box. Ik heb geen zin in dit gezeur, maar ik begrijp Chaz wel. Maar ik heb helemaal geen relatie. Dus ik mag doen wat ik wil, toch? Na gedag te hebben gezegd loop ik de deur uit opweg naar m'n auto. Die haal ik van het slot af en stap in. Ik start de auto en rijd weg naar huis toe.
Lauren Brown
Nadat ik thuis was gekomen van Justin, Chaz en Ryan ben ik meteen m'n bed ingedoken. Ik was kapot, maar ik kon helemaal niet slapen. Ik lag maar te draaien en na te denken over Justin en mij. Justin is beroemd en kan zoveel mooiere meiden krijgen dan ik. Wat moet hij met mij? Zal dit wat wij hebben ooit serieus worden. Nee wacht.. Wat hebben we eigenlijk? We hebben één keer het bed met elkaar gedeelt. Misschien was het voor hem wel gewoon eenmalig, een one-nightstand. Ik moet echt zekerheid hebben. Maar dat gaat veels te snel als ik hem daar nu al mee lastig ga vallen. Dus ik besluit nu maar om daar nog even mee te wachten.
Ik word wakker van het felle licht dat op mijn gezicht schijnt. Als ik langzaam mijn ogen open, kijk ik recht in de zon. Heerlijk om hiermee wakker te worden. Ik ga recht overeind zitten met mijn rug tegen de leuning van mijn bed aan. Ik wrijf nog even in m'n ogen en pak dan m'n telefoon. Ik heb een berichtje van Jane.
'Babe, om één uur beginnen we pas. Ik haal je op met mijn auto ok? X' Gauw kijk ik naar de tijd die op mijn telefoon staat. Ik haal opgelucht adem. Heb me niet verslapen gelukkig. Ik was zelfs vergeten dat ik naar school moest vandaag. 'Is goed lief. Kom wat eerder naar me toe okay? X' Ik stap m'n bed uit en loop naar mijn kledingkast. Ik pak er een leuk setje kleren uit en lingerie. Met die spullen loop ik naar de badkamer. Ik zet via m'n mobieltje muziek aan en begin aan m'n ochtend-ritueel.
Er zijn nog geen reacties.