Foto bij Losing trust - 002

De foto hierboven is Julia :)
En ik verveelde me dus dacht nog een stukje ;)

“TRING TRING TRING”. Ik pakte mijn mobiel uit mijn jaszak en nam op. “Heey Juul, ben je al op het vliegveld?” “Heey ja allang. Waar ben je?!” “Ja sorry ik er kwam iets tussen ik kom zo snel mogelijk naar het vliegveld oké ben er in 5 minuten”. Dus daar stond ik dan te wachten en te wachten, terwijl al die Britse mensen me zo aanstaarde. “JULIAAAAAAA”. Hoorde ik iemand keihard roepen. Ik dacht dat het Robin was maar toen ik omkeek was het Julien die met een pretbek naar me toe kwam rennen. Hij gaf me een knuffel. Dit was nou echt iets wat ik gemist had een knuffel van mijn allerbeste vriend! Toen werd ik nog eens geknuffeld van achter. Dat was die gek van een Robin hoor. Wat had ik haar gemist. Robin en Julien keken elkaar aan. Ik had al een tijdje door dat die twee wat voor elkaar voelde maar die gekken hielden zichzelf voor de gek en vertelde elkaar niks. Ik liep samen met ze naar Julien zijn auto. Hij had de auto die ik altijd al wilde een Audi. We reden naar Starbucks. Ik trakteerde dus ging in de rij staan, toen ik in een keer een klopje op mijn rug kreeg. Ik draaide me om en toen keek ik in de ogen. Wow wat waren die ogen mooi. Het was Harry. “Harry? Wow nooit gedacht dat ik jou nog tegen zou komen”. “Haha ach ja nu zie je maar dat er van alles kan gebeuren in zo’n grote stad”, zei hij met een lach op zijn gezicht. ‘Uhh….ik weet niet heel goed hoe ik het moet vragen maar.. uhh heb je zin om mee te chillen met mij en mijn vrienden?” “Ja natuurlijk lijkt me leuk!” Dus bestelde ik de dingen die iedereen wou en liep samen met Harry naar onze tafel. “Jongens dit is Harry ik heb hem ontmoet in het vliegtuig”. “Dit zijn Julien en Robin”. We hadden wel een half uur gepraat. Robin moest zoals gewoonlijk weer weten of Harry een vriendinnetje had. En Julien en Harry hadden elkaar gewoon beter leren kennen. En daar kwam weer dat rot moment, we moesten weg. “Het spijt ons Harry maar we moeten weg sorry, we hebben nog een verrassing voor Julia”, zei Julien. Dus we zeiden Harry gedag en liepen weg. Maar Harry pakte mijn arm en trok me terug. “Wil je vanavond mee uit eten?” “Ja lijkt me leuk”. ‘Oké dan kom ik je om 7 uur ophalen”. “Oké dit is het adres ik zie je vanavond”. Dus ik liep snel naar Julien en Robin en ging met hun mee.


Het is nog saai maar later komt alle drama :)
Kudo of Abo ?
Hoop dat jullie het al leuk vinden ..

Reageer (2)

  • IAmReading

    Je hebt er een abo bij!

    En een kudo ofc. ;)

    X

    1 decennium geleden
  • Arquitecta

    +kudo
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen