Losing trust - 001
Daar stond ik dan met mijn koffers buiten voor het huis van mijn ouders. Ik had mijn examen gehaald en ging nu studeren. In LONDEN! De taxi stond voor de deur. Ik zag mijn ouders verdrietig kijken maar aan de andere kant ook blij. Ik gaf ze een kus en knuffel en liep naar de taxi en stapte in. Daar zat ik dan in de taxi op weg naar het vliegveld. Ik stapte uit haalde mijn koffers uit de kofferbak betaalde de taxi en liep het vliegveld binnen. Ik liet mijn paspoort checken ging door de douane en liep naar Starbucks. Ik kocht warme chocolade melk met slagroom en liep door de Gate het vliegtuig binnen. Ik ging in een stoel zitten bij het raam, en pakte mijn laptop uit mijn tas. Ik was bezig met een verhaal aan het schrijven. Ik hield van schrijven, daar kon ik al mijn fantasie in kwijt. Mijn beste vriendin woonde in Londen. Nu kon ik haar eindelijk weer zien. En natuurlijk Julien! Ik had hem zo erg gemist. Julien was mijn beste vriend. Ik kende hem al sinds in klein was. We speelde altijd met elkaar. En Robin had ik leren kennen op de middelbare school. Ik had altijd lol met haar. Nu kon ik hun dus eindelijk weer zien. Ik was zo druk in mijn hoofd over van alles aan het nadenken. Over dat ik Robin en Julien weer ging zien en eindelijk in mijn lievelings stad ging wonen, dat ik niet eens merkte dat er een jongen naast me ging zitten. “Hoi”, zei hij. “Oh hoi haha sorry ik merkte niet dat je naast me kwam zitten”. “Oh maakt niet uit hoor, ik ben Harry”. “Ik ben Julia leuk kennis te maken”. “Van hetzelfde”, zei hij met een lach. We hadden de hele heen reis met elkaar gepraat, elkaar leren kennen. Het bleek dat hij ook in Londen woonde alleen dat hij naar Nederland was gegaan omdat daar een goede vriend van hem woonde. Maar ja daar was dat moment dat ik altijd haatte. Het moment dat je gesprek word verstoord met : “Bestemming bereikt, u kunt uw gordels af doen en uitstappen”. Dus ik nam afscheid van Harry en liep naar buiten. Ik had gelukkig zijn nummer gevraagd. Ik liep naar buiten en stond op een huge vliegveld in Londen. Wat de hell deed ik hier eigenlijk.
Pleaseeeeeeeee druk op die kudo knop ?
Reageer (1)
+abo
1 decennium geledenGa snel verder xx