Franta || Deel 2
Ik ging dichter bij Emma staan die hetzelfde dacht als ik. 'Niet bang zijn.' Hoorde ik een hese stem zeggen. Ik keek rond en zag een jongen met krullen lachen. Ze knikte naar mekaar en deden hun maskers af. Emma begon te schreeuwen in mijn oor. 'OMG DAT IS ONE....' Verder kwam ze niet want ik had mijn hand al voor haar mond gelegd. 'Emma shut up ik wil nog niet doof zijn oké?' Zei ik serieus. 'Maar het is One Direction.' Zei ze zielig. 'Al stond daar de paus of de koning ik wil nog niet doof zijn.' Zei ik. Ze knikte en keek hen lachend aan. 'Ik ben Emma.' Zei ze en deed haar masker ook af. Ik zag alle jongens wonderlijk naar haar kijken. Ze was natuurlijk ook bloedmooi eh. 'En wie ben jij?' Vroeg Louis. Ja nu ik hun gezichten kon zien wist ik hun naam ook opslag. Ik aarzelde even. 'Dat is mijn beste vriendin Marije.' Zei Emma. Ik keek haar kwaad aan. 'Ik kan mijn naam zelf nog wel zeggen hoor.' Zei ik. 'Sorry.' Zei ze. Ik grinnikte en trok haar in een knuffel. 'Mogen we jou gezichtje ook zien?' Vroeg Zayn die net van zijn handen naar mij aan het kijken was. 'Sorry.' Zei ik en pakte mijn masker af. 'Dat is veel beter.' Zei hij. Ik gaf hem een glimlach. 'Kom ga zitten.' Zei Louis hyper. Emma grinnikte en ging direct bij Niall zitten. Ik ging ongemakkelijk naast Liam zitten. Dit ging nog la-ang duren.
Na één uur zaten we nog bij de jongens en ik voelde me meer op mijn gemak. Ik keek op mijn gsm en zag dat het al half drie was. Ik zuchtte. Morgen was het zaterdag. 'Wat is er?' Vroeg Emma. 'Niets ik ben een beetje moe.' Zei ik en zette een glimlach op. 'Ga dan naar huis?' Vroeg ze bezorgd. 'Ja dat ga ik doen.' Zei ik. 'Bye jongens het was heel leuk.' Zei ik. Ik gaf ze allemaal snel een kus op de wang en Emma gaf ik een knuffel. 'Zie je maandag.' Zei ze en zwaaide. 'Sure.' Zei ik en liep de deur uit en zette voor dat eventjes mijn masker op. Ik liep het gebouw uit en zette mijn masker af. Ik rilde even van de kou en liep snel door. 'Marije?' Hoorde ik de stem van Liam zeggen. Ik draaide me om en zag dat hij had gelopen. 'Wat is er?' Vroeg ik. 'Ik zal je even naar huis brengen.' Zei hij verlegen. Ik bloosde zacht en knikte. 'Dank je Liam.' Zei ik. We liepen naar zijn auto en praatte nog wat. Over school en over hun beroemd zijn. Toen we bij mijn thuis waren aangekomen namen we afscheid en hij reed weg. Dit was één van de beste avonden van mijn leven.
2 weken later
Ik en Emma zaten op de bank. Ik had sinds het bal alleen aan Liam gedacht en zijn prachtige bruine ogen. 'Emma.' Zei ik toen ik zag dat ook zij in gedachte zat. 'Ja sorry was aan het denken aan Niall.' Zei ze en bloosde. Ik grinnikte. 'En jij?' Vroeg ze. Ik begon ook te blozen. 'Liam.' Zei ik. Ze grinnikte. 'Kom we gaan naar de les.' Zei ze en we liepen het lokaal binnen. 'Misschien weten jullie dit nog niet maar subiet komt One Direction naar hier.' Zei de leerkracht. Ik en Emma keken mekaar aan. De deur ging open en ik en Emma keken verwachtingsvol naar de deur en inderdaad ik zag Zayn zijn kuif als eerste en dan de rest van zijn lichaam. Ik grinnikte en keek hen aan. Ze keken ons aan en lachte eens en begonnen dan te praten over hun beroemdheid en gaven de andere handtekeningen. Toen school uit was liep ik en Emma naar buiten. 'Marije wil je samen naar het park?' Vroeg Liam. Ik draaide me om en keek hem lachend aan. 'Natuurlijk.' Zei ik en we liepen samen weg. Ik zag nog net hoe Emma een kus op Niall zijn mond gaf. Schattig. We liepen het park in en iets verder waar bijna niemand kwam zette we ons op een bank. We begonnen te praten over van alles. 'Marije eigenlijk wil ik je iets zeggen.' Zei Liam. Ik keek hem afwachtend aan. 'Ik moet zeggen in die 3 weken ben je veel voor me gaan betekenen ik denk alleen nog maar aan jou.' Zei hij. Ik begon te blozen. 'Ik denk ook alleen nog maar aan jou Liam.' Zei ik. Hij keek me aan en pakte mijn wangen vast en drukte zijn lippen teder op die van mij. Vlinders fladderde vrolijk rond in mijn buik. 'Ik hou van jou.' Mompelde ik toen hij mijn lippen met rust liet. 'Ik ook van jou.' Zei hij en dat was de beste dag van mijn leven.
Er zijn nog geen reacties.