Hey nog een hoofdstuk. Hoop echt dat de laptop snel klaar is want dit typt echt irritant. Sorry voor het korte hoofdstukje. Maar ik ga snel weer verder.

Xxx iris

( vanuit Daan)

Ik zie hoe Katy zich naast me neer laat zakken. Zacht begint ze tegen me aan te snikken. Daan wat nou als ze niks vinden en Emma niet terug komt. Ik druk Katy tegen me aan. Het komt heus wel goed zeg ik misschien iets te twijffelachtig. Maar Daan jij weet dat toch ook niet zeker vraagt Katy me. Nee klopt zeg ik teleurgesteld. Mike komt er intussen ook bij zitten met Kate naast hem. Emma had gelijk dat ging echt een stelletje worden. Met zijn allen kijken we toe hoe er linten rond de plaats wordt gelegd waar ik zo juist de slipper nog had gevonden. In de verte hoor ik sirenes die steeds dichter bij komen. Nog geen 5 minuten later staat er op de plek waar net nog 2 agenten stonden een groep van wel 20 mensen. Allemaal hadden ze koffertjes en grote apparatuur bij zich. Er wordt eem groot scherm geplaatst om andere campinggasten op afstand te houden. Gelijk hierna beginnen de mensen met het uitpakken van hun spullen. Er worden allerlei middeltjes op de weg gesmeert om voetafdrukken zichtbaar te laten maken. Wanneer ze de voetafdrukken hebben wordt deze met die van Emma vergeleken. Zo kunnen we kijken waar ze vandaan kwam lopen en of ze vrijwillig verder is gelopen. Ofdat ze verder is getilt legt een vrouw met een grote map in haar handen uit. Pfff het lijkt CSI wel zegt Katy. Alleen nu je er zelf midden in zit is het wel 1000 keer zo spannend. Nou ik vind het eerder eng zucht Kate. Inmiddels loopt er nu een man met een blauw licht over de weg op zoek naar sporen. De vrouw met de map komt nu alweer op ons aflopen. Soms kunnen de kleinste dingen al door slaggevend zegt ze glimlachend. Het belangrijkste is dat jullie de hoop niet laten liggen. We gaan hier dag en nacht door en zullen niet stoppen voordat we haar terug gevonden hebben zegt de vrouw zelfverzekerd. opgewonden spring ik op je hebt gelijk zeg ik. Kom jongens we kunnen hier toch niets meer betekenen. Verbaasd kjikt iedereen mij aan waarna ze me volgen naar de caravan. Wat heb jij nu opeens zegt Rein verbaasd. Ze zijn daar met een groot onderzoek bezig en jij loopt er bij weg. Hallo we waren daar de eersten die iets te horen kwamen als ze nieuws hadden reageert Nikki nu ook lichtelijk kwaad. Kijk ik vind dat we het hier niet wij het hier niet bij moeten laten begin ik. Ik heb echt alle vertrouwen in de politie maar misschien zien zij wel iets over het hoofd wat wij dan wel weer zien. Ik kijk de jongens en katy, kate en nikki aan. Nou wie doet er mee met Emma terug bij ons krijgen vraag ik.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    IIIIIIIKKKKKKKK snel veder echt snel veder dit is gemeen dat je nu stopt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen