066
Het is niet altijd makkelijk om de tijd te vinden om een hoofdstukje te schrijven, maar ik doe mijn best! Het zit namelijk zo: Ik woon op mezelf, heb sinds kort iemand leuks leren kennen *glimlacht breed* en ik moet gewoon werken. Nu is het wel zo dat ik af en toe op mijn werk kan schrijven, dus dat is dan weer lekker makkelijk. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er soms een tijdje over heen gaat voor ik weer iets plaats maar ik vergeet jullie zeer zeker niet! Mocht je echt niet kunnen wachten op meer verhalen, kijk eens op mijn profiel. Ik heb nog meer verhalen!! Path of glory is een nieuw verhaal en als je liever iets wil met Bill, ik schrijf ook one shots en tot nu toe neemt Bill de overhand als hoofdpersonages Anyway genoeg onzin van mijn kant. Geniet van dit hoofdstukje en laat me weten wat je ervan vindt!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Oh super verhaallijn!!! Ga je hier ooit nog mee verder??
7 jaar geledenJe schrijft goed!
1 decennium geledenEgo tom naar lieve tom!!!
Meikes
Weet niet of het schrijven nog lukt
maar ben je new abo
Succes met love
Snel verder please
Snel heeeeeeeeeel snel verder ❤
1 decennium geledenMooi deeltje!
1 decennium geledensnel verder(flower)
1 decennium geleden