The beginnig
Jurre zit in de woonkamer, met een schaaltje komkommer, op de bank te chatten op Skype.
*bliepbliep bliepbliep* hij kreeg een melding van twitter, een nieuwe volger.
Jurre klikte snel de melding aan en ging naar de pagina van het meisje, wat Shannon heette.
hij bekeek haar tweets en klikte twitter weer weg, hij laat haar maar moeite doen voor een follow back.
ondertussen volgde hij al 3838 fans terug en dat vond hij wel genoeg worden.
*bliepbliep bliepbliep* weer een melding, dit keer werd hij in een tweet vermeld.
"@jurreotto love you, you are my hero xx"
Jurre zuchtte en nam een stukje komkommer tussen zn vingers, bestudeerde het 5 seconden en stopte het toen langzaam in zn mond.
verveeld klikte hij twitter weer aan en keek bij zn interactie's.
hij was 25 keer getweet in 3 minuten...
benieuwd waarom hij opeens zo belangrijk was las hij de tweets door.
"@jurreotto wanneer komt er weer een #askJurre? love youx" "@jurreotto ik weet wel dat je onze tweets leest Jurre..." @Jurreotto broertje, kom naar boven" bij ed laatste tweet moest hij lachen, zo riep zn zus, Rosan, hem altijd.
snel rende Jurre de trap naar boven op, nog en trap en toen ging hij de kamer rechts van hem in, waar zijn zus op bed zat.
"Jurre, wanneer nemen we weer een cover op? dat hebben we al lang niet meer gedaan! en het is nu vakantie, dus we hebben alle tijd."
Jurre mompelde iets wat erop leek dat hij instemde en rende weer naar beneden, waar zijn telefoon luid bliepte.
*bliepbliep bliepbliep, bliepbliep bliepbliep, bliepbliep bliepbliep* het was even stil en toen begon het weer.
zuchtend en licht geïrriteerd pakte Jurre zn telefoon en begon de berichtjes maar eens door te lezen.
"binnenkort hebben @jurreotto en ik misschien een verrassing voor jullie guys!..." een tweet van Rosan, daarop volgde ruim 50 tweets van fans die wilde weten wat de verrassing was.
kreunend legde Jurre zn telefoon onder het kussen en begon te zappen, tot hij een belgeluid hoorde.
een onbekend nummer, een privé nummer.
Jurre besloot op te nemen.
" Jurre Otto, wie is dit en hoe kom je aan mn nummer?..." vroeg Jurre licht geïrriteerd.
na geen antwoord te hebben gehad vroeg Jurre of diegene er nog was, geen reactie.
vast een of andere grapjas die dacht dat ie grappig was, Jurre hing op.
met zn gedachte bij het telefoontje begon Jurre weer te zappen en begon Catfish op mtv te kijken.
*bliepbliep bliepbliep* Jurre werd uit zn gedachten geschud door zn telefoon die weer rinkelde, weer een melding van twitter.
dit keer zwaar geïrriteerd smeet hij zn telefoon tegen een stoel die ongeveer 3 meter van hem vandaan stond.
in het hoesje verscheen een klein scheurtje maar verder was er niets kapot, het rinkelen hield ook meteen op.
tevreden keek Jurre weer terug naar de tv en keek tot 10 uur mtv, tot hij in slaap viel.
Reageer (1)
Ahh joh kom op snel verder pleeeaaazzzz??
9 jaar geleden