Foto bij 2. Vanessa Maywood

• Vanessa Maywood

Ik liep de kamer binnen, en ik herkende al het gezicht van zijn kamergenoot Louis. " Ness, hey" zei hij, en gaf me een knuffel. " hey, Lou hoe is het?" vroeg ik hem, en glimlachte even. " goed, goed " zei hij, en ik ik keek naar de andere 2 jongens , ze keken me grijnzend aan. " Hey, ik ben Zayn," zei hij, en glimlachte naar me. " Vanessa, leuk je te ontmoeten" zei ik. Zayn knikte me toe, en ging door naar zijn beste vriend Liam. " Hey, ik ben Niall, " zei de blonde jongen. " Vanessa," zei ik, en hij gaf me een knuffel. " Harry kon maar niet over je ophouden," zei hij. " Hopelijk allemaal positief," zei ik lachend. Niall knikte en keek me lachend aan. " Ja," zei hij. Ik voelde een arm om mijn middel en keek even opzij en zag dat het Harry was. " Nou Niall, je weet dat ze van mij is," zei hij lachend, maar met een lichte serieuze ondertoon wat me liet lachen. Hij tilde zijn handen naast zijn hoofd, en keek onschuldig, " hands of," zei hij, en liep toen lachend naar zijn andere vrienden. Harry gaf me een kus op mijn wang, ik glimlachte en we draaide ons naar de andere. " wie wil er wat drinken?" vroeg Harry. We mompelden allemaal iets als graag, en Harry verdween naar de keuken. Ik liep achter hem aan, om te helpen.

" dus, wat vind je van ze?" vroeg hij. " Ze lijken me heel aardig, en net zo gestoord als jij," zei ik, en grinnikte. " Ik ben niet gestoord," zei hij quasi beledigd. Ik haalde een wenkbrauw omhoog , en keek hem strak aan. " Nee helemaal niet, je hebt gelijk" zei ik sarcastisch. " oh," zei hij, en trok me naar hem toe, om me een kus te geven. Hij liet me los, maar ik haalde hem terug om hem weer een kus te geven, en glimlachte. " laten we maar drinken inschenken," zei hij, ik glimlachte en opende een paar kastjes om glazen te vinden. Toen ik ze gevonden had zette ik ze neer, en schonk Harry drinken in. We namen beide 3 glazen mee, en gingen toen terug naar de woonkamer. Waar de andere 4 jongens druk in gesprek waren. Volgens mij over voetbal iets waar ik niks van begreep. We zette het drinken neer, en ik ging naast Harry op de bank zitten. Hij is echt geweldig, en lief en knap niet normaal zijn krullen dat was het eerste wat me opviel, en toen die groen blauwe ogen, wauw. Ik glimlachte en nam een slok van mijn Sprite.

" Dus Vanessa, vertel is iets over jezelf?" zei Louis, ik moest lachen het leek wel een eerste date. " het lijkt wel een eerste date, maar oké ermm, ik ben 21 jaar, ik woon in Londen, met mijn beste vriend Troy. en ik studeer aan de mode academie,," vertelde ik, en de jongens knikte. "en ze is model," zei Niall, en ik knikte. " Ja,hoe wist je dat?," vroeg ik hem ik, " Oh, heb je een keer in een tijdschrift gezien," zei hij, en glimlachte het weg. "maar jullie zitten in een bandje toch?" vroeg ik niemand speciaal. Ze knikte trots. " Ja, we treden soms op, je zou eens moeten komen" zei Liam, . " ja, leuk " zei ik, en keek even naar Harry of het hem ook een goed idee leek. " als je dat wilt, natuurlijk," zei hij, en gaf me een snelle kus. De rest van de middag kletste we gezellig en het waren geweldige jongens, en ongelofelijk aardig. Tegen het einde van de middag moest ik gaan, ik had met mijn vriendinnen, Kristen en Allison afgesproken. " ik moet jammer genoeg gaan, hopelijk zie ik jullie snel." zei ik glimlachend en stond op. Ik gaf de andere 4 jongens een knuffel. " Ik loop wel even met je mee," zei Harry, ik knikte en we liepen samen naar de deur. " bel je me ?" vroeg ik hem, hij knikte en gaf me een kus, die al snel iets langer werd. " ik spreek je later" zei ik hem, en gaf hem nog een kus om dan naar buiten te lopen, ik liep naar de lift, en zwaaide nog even snel naar hem, en stapte de lift in waarna de lift deuren zich sloten.

Ik zat met de meiden in het restaurant waar we vaak kwamen. " en hoe was het ontmoeten van zijn vrienden?" vroeg Allison. '" Leuk, en ze zijn knap, jemig " zei ik. " ooh, heb je al een vervanger" zei Kristen lachend. " nee natuurlijk niet," zei ik, en prikte in een stukje sla, en stak het in mijn mond. " ik bedoel gewoon, dat hij knappe vrienden heeft, één van hun heet Liam, hij woont heel dichtbij ons maar ik kwam hem dus al tegen voor we bij Harry waren," vertelde ik ze, en daarna ook ons hele gesprek. " wacht, volgens mij probeerde hij je te versieren schat," zei Alli me. " tuurlijk niet, " mompelde ik, maar zeker was ik er niet van. " Maar is Liam knap?" vroeg Allison erachteraan. Ik knikte, heel overtuigend. " Ja, hij is net een puppie, maar tegelijkertijd ook heel erg knap, maar Harry is natuurlijk veel beter," zei ik, want dat was ook zo. " Ik zou Liam, wel willen ontmoeten " zei Kristen grijnzend, " dat kan gebeuren," zei ik en we aten verder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen