Foto bij 001 • LeMeLoves1D

'Sharon kom je?!' Riep mijn vriendin Julie. 'Jaja.' Zei ik geïrriteerd omdat ik nog 2 lesuren te gaan had. Ik stond op van de bank en deed mijn kleding goed en liep dan achter Julie aan. 'Trage.' Zei ze zuchtend en sleurde me mee naar de les. 'Omg heb je het gezien One Direction is terug in het land.' Zei Julie kei blij. 'Yaay.' Zei ik sarcastisch. Ik hield wel van hun muziek maar ik was geen Directioner zoals ze zeggen. 'Komaan doe toch eens vrolijk mee voor mij.' Zei ze met een pruillipje. 'Je weet hoe ik erover denk.' Zei ik. Ze zuchtte. 'Ja.' Zei ze met tegenzin. Ik grinnikte. Ik zei altijd dat ze hun niet echt kent want ja, ze hebben waarschijnlijk nog nooit langer dan 2 uur met hen gepraat dus weten ze niet veel van hun. We liepen het lokaal binnen en de leerkracht keek ons boos aan. 'Van waar komen jullie?' Vroeg hij. 'Van buiten.' Antwoordde ik gewoon en ging op mijn plaats zitten. De les begon en de leerkracht had me geen één keer met rust gelaten. Ik moest heel de les door de antwoorden geven omdat ik zo'n grote mond had. Thja dan moest het maar niet zo saai zijn. De bel ging en we liepen naar de laatste les en dat was Geschiedenis. 'Goedemorgen dames.' Zei mevrouw Jansens. 'Goedemorgen.' Mompelde ik en Julie deed het zelfde we gingen zitten en toen heel de klas was vol gestroomd begon de les.


'Sharon kom je mee naar de disco het is vrijdag.' Zei Julie die bij haar vriendje Josh stond. Ik keek hen aan. 'Ik kom straks misschien.' Zei ik. 'Oké.' Zeiden ze en liepen naar de andere kant. Ik stopte mijn Ipodoortjes in mijn oren en begon zachtjes mee te zingen met de muziek in mijn oren. Ik liep het park in en zag veel mensen die met hun hond buiten gingen of aan het joggen waren. Goh joggen dat is echt niks voor mij. Ik hield er niet zo van om rondjes te lopen als een gestoorde gek. Ik grinnikte om die gedachten en liep het park uit. Ik stond op de stoep te wachten en keek links en rechts maar er kwam niks aan dus ik stak over. Opeens hoorde ik getoeter en keek geschrokken naar links. Er kwam een auto in volle vaart op mij afgereden. Er juist was er nog geen auto te bekennen. Ik stond helemaal verstijfd van de schrik. 'PAS OP!' Riep iemand en ik werd weggeduwd en viel op de grond met iemand op mij. Ik sloot mijn ogen en opende ze terug. Ik keek recht in twee blauwe ogen. 'Dank je.' Mompelde ik verlegen. 'Is graag gedaan maar doe dat nooit meer.' Zei hij. Hij stond recht en stak zijn hand uit zodat ik die kon aanpakken. Toen ik ook recht stond keek ik mijn redder aan. 'Ik ben Louis.' Zei hij en stak zijn hand uit. 'Sharon.' Zei ik. Hij grinnikte. 'Jij zit toch in One Direction niet?' Vroeg ik. 'Ja.' Zei hij lachend. 'Wil je iets gaan drinken?' Vroeg hij. 'Natuurlijk.' Zei ik en we liepen naar de eerste Starbucks in de buurt.

Na even te hadden gepraat en gelachen. Hij was zo grappig. Hij had verteld dat hij in Harry zijn haar schoensmeer had gesmeerd maar dat Harry daarna met spaghetti heeft gegooid om hem terug te pakken. Maar Harry dacht nog altijd aan wraak. 'Jij bent gek Louis.' Zei ik lachend. 'Ja dat kan maar ik ben er trots op.' Zei hij lachend. Zijn telefoon ging. 'Ik moet door.' Zei hij. Ik knikte. 'Het was leuk je te leren kennen.' Zei ik. 'Jou ook.' Zei hij en gaf me een kus op mijn wang. 'Mag ik je gsm nummer dan kunnen we misschien nog eens afspreken.' Zei hij. Ik knikte en gaf mijn gsm nummer aan hem en hij liep de Starbucks uit.

2 weken later

Ik had vandaag met Louis afgesproken om samen naar de bioscoop te gaan. Hij had me nog vaak gesmst. Ik was onderweg naar de jongens hun appartement. Ik was eigenlijk best gestresseerd want op zo'n korte tijd was ik Louis gaan leuk vinden. Ik denk zelfs dat ik van hem hou. Ik belde aan en Liam kwam open doen. Hij keek me onderzoekend aan. 'Wie ben jij?' Vroeg hij. 'Sharon.' Zei ik en gaf hem een glimlach. 'Ooh oké.' Zei hij met een bepaalde glimlach op zijn gezicht en liet me binnen. 'Louis je date is hier!' Riep Liam door heel het huis. Hij begeleide mij naar de woonkamer waar de rest van de jongens zaten. 'Hallo.' Zei ik. Ze begroette mij en toen kwam Louis naar beneden. 'Kom.' Zei hij en we liepen naar buiten.

In de bioscoop hadden we voor een romantische komedie gekozen. 'Louis het was heel leuk.' Zei ik. Hij glimlachte en kwam dichterbij. 'Sharon ik vind je leuk.' Zei hij zacht. 'Ik jou ook Lou.' Fluisterde ik terug en hij kuste me zacht op mijn lippen. Toen hij zich terug trok keek hij me glimlachend aan. 'Wil je mijn vriendin zijn?' 'Dat je dat nog hoeft te vragen.' Zei ik en drukte mijn lippen terug op de zijne.

Sinds die dag zijn ik en Louis samen. Julie had een zwak voor Niall maar ik had wel gezien dat hij haar ook leuk vond.


Hoe vond je het? Dit was mijn eerste One Shot <3

Reageer (1)

  • LeMeLoves1D

    yeeey! haha goed gedaan xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen