Graceful • 00
It was my time to shine.
Lip bijtend zat ik achter de schermen te wachten tot ze Jake en mij zouden opnoemen.
Zenuwachtig wiebelde ik op mijn voeten heen en weer.
"You're going to do great." Fluisterde Jake zachtjes in mijn oor.
Twijfelend keek ik hem aan. Zijn bruine ogen stonden rustig en ontspannen.
Hij sloeg een beschermende arm om mij heen en duwde mij iets steviger tegen zich aan.
"Give it up for Jake and Kaitlynn!" Galmde er door de hele zaal. Het was tijd.
Jake kneep mij zachtjes in mijn arm als teken dat het goed ging komen.
Diep haalde ik nog even adem en rende vervolgens samen met Jake naar het podium.
Het eerste wat mij opviel was dat het helemaal donker was in de zaal,
maar veel tijd om daar over na te denken had ik niet.
Ik moest me concentreren en klaar gaan staan.
Jake stond stevig tegen mij aan, zijn beide handen op mijn heupen. Zijn bruine ogen keken mij liefkozend aan.
Ik was zo blij dat ik hem als partner had. Zachtjes begon de muziek te spelen en onze lichamen begonnen
er sierlijk op te bewegen. Alles leek bijna vanzelf te gaan, al mijn zorgen verdwenen als sneeuw voor de zon.
Het was een prachtig contemporary stuk. Het ging over twee geliefden die elkaar gingen verlaten.
We eindigde dat we allebei een andere kant opliepen. Mijn borstkas ging hevig op en neer. Het was een erg mooi maar vermoeiend stuk,
maar toen eenmaal het publiek begon te joelen en te klappen letten ik daar al niet meer op. Verbaasd keek ik het publiek rond, ze vonden het geweldig.
Lachend rende ik weer naar Jake en samen liepen we naar Cat Deeley.
Het commentaar van de Jury nam ik goed in me op en bedankte ze allemaal. Samen met Jake rende we weer naar achteren.
Blij sprong ik in zijn armen. "We did it!" We draaide een paar rondjes en vervolgens liet hij mij weer los.
Snel rende ik verder naar mijn kleedkamer en trof daar mijn engeltje aan.
"What did you thinkg, darling?" Vroeg ik oprecht geïnteresseerd. Haar mening was het enige wat er toe deed.
Haar stralende groene ogen keken mij trots aan. "You were great, mommy." Giechelde ze trots.
Met open gesperde armen rende ik op haar af. Stevig drukte ik mijn kleine meisje tegen mij aan.
The bad days were over, good days would come!
Eerste deel!
Lieve mensen, hopelijk vinden jullie het wat hebben!
Keep on reading.
Reactie's en Kudo's vind ik supeer!!
Reageer (1)
Leuk hoofdstuk, snel verder.
1 decennium geleden