[019] Harry Edward Styles
Ik zal proberen weer vaker te schrijven en anders langer .
Licht grijnzend kijk ik Louis na en lik over mijn lippen. Na een minuutje sta ik ook op. Iedereen is gelukkig druk bezig met zijn gitaar. Ik glip het lokaal uit en grijns breed als ik Louis met gesloten ogen tegen de muur zie leunen. Even kijk ik rond maar zie niemand. Ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'Hello,' fluister ik speels. Zijn blauwe ogen springen gelijk open en kippenvel verschijnt lichtjes op zijn armen. Geschrokken kijkt hij me aan en likt eventjes over zijn roze lippen. Ik kan er niets aan doen dat de droom door mijn hoofd spookt. Ik zou hem eigenlijk best graag knuffelen, lieve dingetjes tegen hem zeggen en gewoon bij hem zijn.. Gauw schud ik de gedachtes van me af. Dat wou ik helemaal niet, echt niet. Ik concentreer me weer op Louis die me wat benauwd aan kijkt. 'Something wrong?" Ik druk mijn heupen tegen de zijne aan en leg mijn hand in zijn haal. De meeste mensen zaten in hun klas, net als de leraren. Hij schud zijn hoofd. 'N-no...' zachtjes buig ik voor over en lik eventjes over mijn lippen. 'Pretty boy,' ik geef hem een knipoog en laat mijn hand verdacht dicht langs zijn kruis glijden. Een zachte kreun rolt over zijn lippen maar tot mijn verbazing duwt hij mijn hand weg. 'Mm don't..' fluister ik en druk een zachte kus op zijn lippen. Kleine tintelingen trekken door mijn hele lichaam en ik krijg grote ogen. Ik laat hem gauw los en hij zucht opgelucht. 'Leave me alone,' fluistert hij zachtjes. Dat was niet zo moeilijk. Ik draai me om en stamp gauw weg. Nog heel even kijk ik om en zie Louis me verbaasd na kijken. Ik loop het schoolplein op en plof op een bankje neer. Wat was er mis met me?
Reageer (5)
OMG IK BEN EEN JAAR TE LAAT MAAR WHO CARES ALS JE NOG LEEFT GA AUB SNEL VERDER OKE IK HOU VAN JE VERHAAL EN DUS OOK VAN JOU
9 jaar geledenDr. Gunther kan wel vertellen wat er mis met je is, mijn beste jungen, je bent verliefd!! En het enige medicijn is sex in de voorraadkast ^.^ Medicijn voor ons ja, niet voor jou <3
1 decennium geledenPoor Harry...
1 decennium geledenJe bent verward he?
Misschien kan Louis je helpen? *Hint hint*
X
Oh oh harry.....
1 decennium geledenWel Harry,...
1 decennium geledenDat was niet zo slim van jou
Please snel verderrrr