Chapter 09
Mijn hart gaat nog sneller kloppen terwijl hij mij nadert. Hij glimlacht naar me en komt naast me op het bankje zitten.
‘Hey, cutie,’ zegt hij glimlachend.
‘Hey.’ Ik kijk hem aan. Ik weet mezelf echt geen houding te geven. Ik doe mijn capuchon weer af en speel wat onrustig met mijn vingers.
‘Maak ik je zenuwachtig?’ Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me zachtjes tegen zich aan.
‘Oh, ja. Ik bedoel nee,’ breng ik uit. Waar ben ik mee bezig? Jay grinnikt en buigt zich iets naar me toe. Onze gezichten zijn nu heel dicht bij elkaar en zijn lippen raken bijna de mijne. Onbewust houd ik mijn adem in en hap snel naar lucht wanneer ik het benauwd krijg.
‘You are so cute,’ fluistert Jay. Hij buigt nog iets dichter naar me toe en zachtjes raken zijn lippen de mijne. Ik voel me opeens zo veilig en goed, mijn lichaam ontspant zich weer en zachtjes kus ik hem terug. De hand die niet om mij heen is geslagen plaatst hij op mijn wang. Mijn handen sla ik om zijn nek heen. Ik kan zo wel eeuwig blijven zitten. Na een tijdje strijkt zijn tong voorzichtig langs mijn onderlip. Ik open mijn mond en laat hem toe. Onze zoen gaat van voorzichtig en onderzoekend naar vurig. Na een tijdje trekt hij zich terug en geeft me nog een kusje op mijn lippen. Zodra ik hem weer aan kan kijken glimlach ik naar hem. Dat voelde echt geweldig. Hij glimlacht terug, waardoor zijn kuiltjes zichtbaar worden.
‘Jay?’ fluister ik.
‘Wat is er?’ fluistert hij terug.
‘Mag ik weten waar je mijn nummer van hebt, hoe je mij kent en hoe je me altijd kon zien?’
Jay kijkt even verlegen naar de grond en richt zijn blik vervolgens weer op mij. ‘Ja, dat wil ik je best vertellen.’
Reageer (2)
Hury up & sgrijf verder aub! x
1 decennium geledenOmgggg nirt hier stoppen he!
1 decennium geledenNawhh ze zijn lief samen!