Chapter 07
Het warme water stroomt over mijn lichaam, maar het spoelt mijn zenuwen niet weg. Ze worden steeds erger. Vandaag zie ik Jay, en ik weet niet goed of ik blij, zenuwachtig of doodsbang moet zijn. Dat laatste, vindt Dave. Maar ik ben toch eerder zenuwachtig. Jay heeft verteld dat hij een kamer in een hotel heeft gereserveerd, hij wil daar de nacht met me doorbrengen. Ik weet nog niet of ik mee ga, maar dat zie ik daar wel. Ik doe shampoo in mijn haar en spoel het uit. Ik blijf nog tien minuten onder de warme straal staan en zet daarna de douche uit. Nadat ik me heb afgedroogd en aangekleed pak ik mijn gitaar om nog wat te oefenen. Ik laat me meevoeren door de muziek en begin mee te zingen.
So wake me up when it's all over
When I'm wiser and I'm older
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost
I tried carrying the weight of the world
But I only have two hands
Hope I get the chance to travel the world
But I don't have any plans
Wish that I could stay forever this young
Not afraid to close my eyes
Life's a game made for everyone
And love is the prize
Ik schrik van mijn mobieltje, die trilt in mijn broekzak. Jay heeft me een berichtje gestuurd.
Hij: ‘Je klinkt echt geweldig, cutie. Nog nooit zo’n mooie stem als de jouwe gehoord. X’
Weer laat hij me blozen. Ik krijg op youtube best veel lieve reacties, maar de zijne maakt de meeste indruk.
Ik: ‘Bedankt. (: X’
Hij: ‘You’re welcome. (:’
Hij: ‘Nog een half uurtje en dan kan ik je in mijn armen sluiten.’
Ik kijk verschrikt op de klok en zie dat het inderdaad al half vier is. Ik sta op om nog snel even mijn haar te doen. Ik kan best wel ijdel zijn. Als ik vind dat ik er goed genoeg uitzie doe ik mijn portemonnee in mijn zak en ga naar buiten, op naar het park waar Jay op me zal wachten.
Reageer (1)
Snel verder!
1 decennium geleden