Deel 27 A New Beginning
Ik word zachtjes gewekt doordat er iemand over mijn wang wrijft. Ik open mijn ogen en zie Harry me met een lach aankijken. "Goedemorgen liefje!" "Goedemorgen Hazz!" zeg ik zacht. "Je mag straks weg, dan vertrekken we naar Parijs! Ik ben juist de koffers gaan halen, we kunnen meteen weg." zegt hij. "Dankjewel Hazz! Ik ga me dan even omkleden..." Hij helpt me uit bed en brengt me naar de badkamer. Hij helpt me met omkleden http://www.polyvore.com/cgi/set?id=96673664&.locale=nl en samen gaan we terug naar het bed. De dokter komt binnen en zegt. "Je mag gaan, maar verzorg je goed! En veel succes!" We bedanken hem en hij gaat weer weg. "Ben je er klaar voor lieverd?" vraagt Harry. "Ja, ik ben er klaar voor!" Harry neemt de koffers en samen lopen we naar de taxi, we hebben een lange reis voor de boeg...
Als we eindelijk in Parijs zijn aangekomen gaan we meteen naar ons huisje. Het is er lekker knus en gezellig! Harry en ik beginnen met alles uit te pakken en in de kasten te leggen. Zo zijn we wel eventjes stil, maar met de nodige humor en muziek gaat het best wel snel. Als alles in opgeruimd ploffen we samen in de zetel. "Het is hier geweldig Hazz!" zeg ik. "Ik weet het, ik wil hier niet meer weg!" Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en leg me tegen hem aan. "Ik heb zin om even te gaan wandelen en alles een beetje te verkennen, kom je mee?" vraagt hij na een stilte. "Heel graag!" zeg ik. We staan op en kleedden ons aan. Harry doet een muts op en ik ook. Een beetje onzeker sta ik aan de voordeur. "Rustig maar, niemand kent ons hier, dit is een nieuw begin!" zegt Harry zacht. Hij neemt mijn hand vast en samen gaan we naar buiten. Samen lopen we door de straten van Parijs als onbekenden...
Reageer (2)
Sorry.. Maar er komt wel een nieuwe story! x
1 decennium geledenouuhhhh super!!! Maar alweer een story die ik ga missen. (
1 decennium geleden