Deel 26 ...
Voorzichtig laat ik haar weer los en kijk haar aan. Ze heeft rode ogen van het huilen... "Gaat het?" Zachtjes knikt ze en veegt haar tranen weg. "Hazz, ik wil hier niet meer blijven, ik wil hier weg..." "Dat snap ik liefje, waar wil je naartoe?" Ik zie hoe ze even nadenkt en naar buiten kijkt. Voorzichtig staat ze op en loopt ze naar het raam. "Parijs, ik wil helemaal opnieuw beginnen..." Ik ga achter haar staan en sla mijn armen rond haar middel. "Van zodra je hier weg mag, vertrekken we. Naar een nieuw begin." fluister ik zacht. Ik voel hoe ze zachtjes knikt. "Ga nu maar in bed liggen..." "Nee, ik wil niet in bed liggen, ik wil hier weg." "Als je even in bed gaat liggen zal ik vragen wanneer je weg mag oké?" Ze knikt zachtjes en ik help haar naar het bed...
SAARTJE POV
Harry helpt me nar het bed en gaat naar buiten. Ik ga naar de badkamer en kijk in de spiegel. Bleek, wallen, rode ogen,... Oh god, hoe zie ik eruit? Ik leg mijn hand op mijn buik en er komt een kleine maar pijnlijke steek. Ik hef voorzichtig mijn bloesje op en zie het litteken... "Ik zal je nooit vergeten!" zeg ik zacht. "Ik ook niet..." hoor ik een stem zeggen. Ik kijk in de spiegel en zie Harry staan. Hij komt naar me toe en komt achter me staan. "Ik heb gepraat met de dokter en de situatie uitgelegd, je mag morgen weg. Normaal is dat veel te snel, maar ik heb ze overtuigd..." Ik draai me om en geef hem een dikke knuffel. "Dankjewel Hazz! Ik hou zielsveel van je!" "Ik ook van jou!" Hij geeft me een kleine kus op mijn lippen en helpt me weer terug naar het bed. Harry komt naast me liggen en in zijn armen val ik in een droomloze slaap...
Reageer (1)
zo lief!! en nee niet deze ook al :'(
1 decennium geleden