Foto bij Mijn lot

Door mij xxxKatexxx

Maelynn P.O.V.:

Ik loop na mijn team gedag gezegd te hebben alleen naar huis. Neji zou nog met Gay trainen hij doet maar. Ik vraag me af hoe het nu met Izumi gaat. Ik kijk op het huis komt al in zicht. Ik loop naar binnen en gelijk naar ooms zijn kamer. 'Maelynn net de gene die ik nodig had. Wat Neji Hinata heeft aangedaan is niet door de vingers te zien'. 'Neem mij dan en geef mij de straf maar laat Neji eerst de examens doen' zeg ik gelijk. 'Natuurlijk' zegt die waarnaar een verschrikkelijke pijn volgde. Ik gilde niet nee ik hield me stil. De pijn in mijn hart was erger dan alle pijn op de hele wereld. Ik wist wat pijn was als niemand anders. Toen de pijn twee keer zo veel werd hield ik me nog steeds stil. Ik wist dat Hanabi nu lag te slapen dus. Nog een keer een heftige pijn scheut en ik zak door mijn knieën. 'Ga maar zo is het genoeg' zegt hij. Ik knik en buig. Ik loop zo goed mogelijk naar mijn kamer wat ik wat kleren pak. Ik kijk naar mijn armen ze zitten onder de blauwe/paarse/zwarte plekken. Ik pak een trui en trek hem aan. Ook trek ik mijn joggingsbroek aan. Ik loop naar de keuken en pak een kopje thee. Net als ik weer naar mijn kamer wil gaan wordt er op de deur geklopt. Ik doe hem open en zie...

Wie o Wie is het toch laat even weten wat je denkt

Reageer (1)

  • Luckey

    Neij!
    Xp

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen