Hey ik doe dit hoofdstuk vanuit Daan laat even weten of het duidelijk is.

( vanuit Daan)

Met zijn allen zitten we bij het riviertje te wachten tot dat Emma komt. Ik kijk voor me uit en zie dat Kate en Mike als enige veel plezier hebben in het water. Pfff vrouwen kunnen die nu nooit opschieten hoor ik Owen naast me zeggen. Haha tja wen der maar vast aan Owen zegt Rein lachend terug. Die is vast de weg weer kwijt geraakt zegt Nikki lachend. Kom op dan gaan we alvast het water in zegt Nils tegen ons. Ik kijk toe hoe de jongens met Nikki het water in lopen. Waarom blijft Emma nou zolang weg? Had ik haar niet alleen moeten laten? Ik krijg een raar gevoel in mijn onderbuik. Zou ik terug gaan kijken waar ze blijft. Nee straks is ze gewoon iemand tegen het lijf gelopen en zit ze daar nu rustig mee te praten. Langzaam sta ik op om vervolgens dicht bij het riviertje te gaan zitten met mijn benen in het water. Precies zo toen ik en Emma hier voor het eerst zoenden. Opeens heb ik het helemaal gehad met deze situatie. Ik ga haar zoeken punt uit. He jongens ik ga even kijken waar Emma blijft hoor zeg ik terwijl ik terug loop richting de camping. Ik ren terug naar Emma haar tent en doe deze voorzichtig open. Emma ben je hier? Ik krijg geen antwoord. Langzaam stap ik de tent in waar ik iemand zie liggen. Pfff Emma gelukkig ik was zo bang ............. Ik ben Emma niet. De persoon draait zich om en ik zie Katy in plaats van Emma. Oh sorry Emma zou naar het riviertje komen alleen ze is nooit gekomen en toen dacht ik laat ik even kijken. He dat is raar ik ben al bijna een half uur hier en toen was Emma al weg. Shit dan had ze allang bij het riviertje moeten zijn. Verslagen plof ik neer op Emma haar luchtbed. Kom op wat zit je hier nou! we gaan Emma zoeken gilt Katy zowat in mijn oor. Ik sta op en loop achter Katy aan maar na 3 rondje rond de camping hebben we Emma nog steeds niet gevonden. Oke hier klopt helemaal niets van Emma zou nooit zomaar verdwijnen ik heb genoeg CSI met haar gekeken dus ze weet wat ze in zo'n situatie moet doen. Katy hou aub op dit is niet het moment voor grappen. Ja weet ik, ik ben alleen bang dat Emma echt weg is snikt Katy. Ach kom hier het komt heus wel goed zeg ik een beetje twijfelend terwijl ik Katy haar traantjes afdroog. Zullen we naar Mike gaan misschien heeft hij enig idee. Ja is goed snikt Katy nog steeds.

Wanneer we de rest het verhaal vertelt hebben slaat pas echt de paniek toe. Shit dit is dus echt niet goed zegt Mike. Hoe moet ik dit tegen pap en mam vertellen. Ze zullen woest worden. Ik had haar gewoon nooit alleen moeten laten zeg ik terwijl ik met tranen in mijn ogen vooruit kijk. Ach kom op Daan dan kunnen wij het ons net zo goed gaan verwijten. Jij wou blijven maar wij zeiden dat je mee moest komen. Trouwens Emma zei zelf ook wel dat ze het kon vinden zegt Rein troostend. Kom op dan gaan we het tegen pap en mam vertellen misschien weten hun wat we het best kunnen doen zegt Mike terwijl hij Katy haar handje pakt.

Reageer (3)

  • MS123456

    Aaaaah nieuwe abbo!!!
    Mag ik misschien het vriendinnetje worden van rein? In je verhaal?
    Super leuk verhaal snel verder!!!
    Dikke kus
    Fien

    1 decennium geleden
  • Xxnikki

    awh :'(, snel verder ! xxx

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    ZO zielig snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen