Foto bij 5. Revealed Secret

En hier is hoofdstukje 5!
Langzamerhand begint de spanning op gang te komen :)
Hope u like it ^^

We liepen met z’n allen door de poort richting het grote grasveld. Hierover zouden zo dadelijk de laatste 3 sterrenbeelden arriveren, op Virgo na dan, maar die hoefde we voorlopig ook niet te verwachten. Het duurde even een tijdje voordat we ze zagen, maar toen kwamen ze uiteindelijk aangelopen in de verte. Scorpius liep voorop met achter zich aan Gemini en Gemini aan weerszijde. Achter hen liepen hun beschermers Oliver en Robert. Toen ze ons zagen, begonnen ze een pas bij te zetten en even later hadden ze ons paleis bereikt. ‘Welkom in mijn paleis’ zei ik vrolijk en ik omhelsde Gemini en Gemini. ‘Sorry voor alles’ zei Scorpius. ‘Dat heb ik jullie allang vergeven’ zei ik. ‘Ik ben allang blij dat jullie hier veilig aangekomen zijn’. ‘Kom, dan laten we jullie het paleis zien’ zei Pisces en ze liep door de poort gevolgd door de andere. Toen ineens schoot mijn oog helemaal naar de andere kant van het grote grasveld. In de verte zag ik drie gedaantes staan die naar mij staarde. Ik draaide me om of de rest het ook zag, maar er was niemand meer te bekennen. Toen ik weer terug keek, waren de drie gedaantes verdwenen en was er alleen nog maar een kaal lang uitgestrekt grasveld te zien. Ik haalde mijn schouders op en draaide me om, richting mijn paleis.

Al snel hadden we het hele paleis laten zien en had ik uitgelegd hoe alles in elkaar zat wat betreft het leger en de leiding. Er stonden nu acht stoelen in plaats van de drie stoelen die er in het begin gestaan hadden. Als ik de andere moest geloven, zouden we van Virgo voorlopig niets horen, dus legde ik me erbij neer dat we voorlopig met z’n achten bleven. We hadden weer is een overleg en dat betekende dat alle sterrenbeelden en beschermers aanwezig waren samen met Simon, Siera, Camille en Reno. ‘Nu we weer met z’n allen bij elkaar zijn, zou ik graag ons plan willen weten’ zei Leo. ‘Welk plan?’ vroeg Pisces. ‘Het plan om de oosterse sterrenbeelden te verslaan, voordat ze ons gaan bedreigen met de vergiftigde pijl’ zei Leo. ‘Yin zwaait ermee alsof het de normaalste zaak van de wereld is. We hadden het meteen al moeten zien toen ze over de vergiftigde pijl begonnen. Ze waren al meteen vanaf het begin van plan om het in handen te krijgen en om dan vervolgens over ons de baas te spelen’ zei Libra. ‘En dat had ik dus ook al vanaf het begin in de gaten’ zei ik. Iedereen werd stil en keek me aan alsof ze water zagen branden. ‘Waarom heb je dan in godsnaam de vergiftigde pijl aan die psychopaten gegeven?’ vroeg Libra. ‘Dat heb ik niet gedaan’ zei ik lachend. ‘Sagittarius, we hebben het zelf gezien’ zei Aries. ‘Jij gaf de vergiftigde pijl aan Yin, pakte je spullen en ging er vervolgens vandoor samen met ons’. ‘Misschien is er een gedeelte van je herinnering vervaagt door je emotionele toestand met Jason’ zei Simon. ‘Het komt vaak voor dat je dan bepaalde dingen blokt uit je geheugen’. ‘Geloof me, ik herinner me alles nog’ zei ik. 'Zo herinner ik me bijvoorbeeld dat ik ’s nachts een gesprek gehad heb met Jason voor het gevecht en dat ik toen hij ging slapen, stiekem naar de smederij ben gegaan om de vergiftigde pijl na te maken. Die heb ik vervolgens de hele tijd bij me gedragen en vervolgens overhandigd aan Yin en Yang’. Iedereen staarde mij met een open mond aan en niemand wist iets te zeggen. ‘Betekend dat dus?’ vroeg Siera. Ik haalde de vergiftigde pijl uit mijn schede en stak hem in de lucht. ‘Dat ik nog steeds de drager ben van de vergiftigde pijl, ja Siera, heel goed geraden’ zei ik. ‘Dat is zó slim!’ bracht Pisces uit. ‘En je hebt het verzwegen voor ons?’ vroeg Aries verontwaardigd. ‘Ik zag nog niet het juiste moment om het te vertellen’ zei ik. ‘En wist Jason dit?’ vroeg Karin. ‘Nee, niemand wist het. Ik was te bang dat het uit zou komen, dus hield ik mijn mond erover en was allang blij toen Yin en Yang erin stonken’. ‘Nu snap ik waarom jij zo sterk in je schoenen staat’ zei Libra. ‘Waarom je een kasteel voor jezelf hebt laten bouwen en een heel leger hebt. Jij bent niet bang voor de oosterse sterrenbeelden, je daagt ze eerder uit!’ ‘Als ze ons willen aanvallen, moeten ze dat vooral doen’ zei ik. ‘Het enige wat ik hoef te doen, is iedereen te steken met de vergiftigde pijl’. Op dat moment kwam er een ecliptiaan naar binnen gerend. ‘Heer, er zijn twee gedaantes opgedoken en ze steken nu het grasveld over. Ze hebben beide een capuchon op, dus we kunnen ze niet identificeren’. ‘Houd de poorten gesloten en open ze pas op mijn teken. Wie het ook zijn, ze zijn sowieso ongewenst’.

Reageer (2)

  • Kobyla

    Ik ben benieuwd wie die twee personen zijn....
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Itsuki

    hoeeeeeee snel verder _O__O__O__O__O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen