Nieuw hoofdstuk. Er komt vanaf nu weer wat meer spanning in het verhaal. Ik vond het zelf een beetje saai worden dus.

Wie is Kirsten? Daan kijkt me aan met opgetrokken wenkbrauwen. Ik zucht Kirsten is mijn beste vriendin, althans dat was ze voordat ik op vakantie ging en jou ontmoette. Laat ik zo zeggen ze kan het niet echt hebben dat ik het haar niet eerder heb vertelt en ik denk dat ze jaloers is. Maar zo'n iemand is toch geen echte vriendin zegt Nils bedenkelijk. Een echte vriendin hoort je door en door te begrijpen ook al doe je iets wat zij anders gedaan zou hebben. Klopt zeg ik Kirsten is de laatste tijd nogal veranderd ze gaat steeds meer met de populairen van de school om terwijl ik liever gewoon blijf. Is het goed dat ik iets terug stuur vraagt Daan. Ja je doet maar, ik hoef Kirsten in ieder geval niet meer te zien ze zoekt het maar lekker uit met haar popi jopi groepje en haar Ibiza. En wat heb je gestuurd vraagt Owen nieuwsgierig. Oh niets bijzonders hoor zegt Daan. Rein grist mijn mobiel uit Daan zijn handen en begint voor te lezen Hey Kirsten leuk kennis met je te maken, mijn vriendin die met tranen in haar ogen jouw whatsapp bericht leest. Hoe ziek kun je zijn!! Blij dat ze jouw niet meer als vriendin hoeft. Groet Daan.
Hoezo Groet Daan zegt Rein vragend doe dan xxx of groetjes maar groet is zo onpersoonlijk. Nou zo bedoelde ik het precies zegt Daan lachend. Hallo Rein denk na je denkt toch niet dat ik haar xxx ga sturen na wat zij Emma geflikt heeft. Hallo Emma staat er gewoon tussen in hoor zeg ik lachend en trouwens kunnen we het over een ander onderwerp hebben. Ja inderdaad zucht Owen ik heb het nu wel weer even gehad met jaloerse fans.
Emma je hebt een bericht, ik kijk Rein aan die mijn mobiel terug geeft. Van wie? Geen idee kijk maar even. Langzaam lees ik het berichtje voor Hey Emma komen jullie zo naar het riviertje hier ik, Nikki en Mike zijn er al xxx Kate. Ohja dat is waar ook we zouden daar nog gaan zwemmen zeg ik verschrikt. Tja ik zei nog zo laat je bikini maar aan maar nee hoor mevrouw moest hem perse uit doen zegt Daan plagerig Als meneer Zwierink bang is dat hij te laat komt mag hij wel alvast gaan zeg ik terug. Nou kom op wie het eerst bij het water is roept Nils. Zeker weten dat ik niet mee hoef te lopen vraagt Daan aan mij. Ja ik kan het heus wel vinden hoor zeg ik en geef Daan een kus op zijn mond. Nou kom op dan zegt Owen als je nog wilt winnen moet je snel zijn want Nils heeft al een grote voorsprong. Snel geeft Daan mij nog een kus en dan rent hij achter Owen, Rein en Nils aan. Ik kijk ze lachend achterna zul je zien dat Daan ze nog weer allemaal inhaalt ook. Hoofdschuddend loop ik terug naar mijn tent.

Wanneer ik mijn bikini aan heb loop ik met een badlaken over mijn schouders richting het riviertje. Plots hoor ik voetstappen achter me. Haha zal Daan wel weer wezen. Ik draai me lachend om Hey Daan. Maar dan zie ik dat niet Daan voor me staat maar een onbekende jongen. De jongen pakt mijn hand vast en drukt deze zo op mijn rug dat ik geen kant meer op kant. WTF ben jij mee bezig schreeuw ik terwijl ik probeer los te komen uit zijn greep. Het lukt je toch niet zegt de jongensstem terwijl hij mij voor uit drukt. Je kan maar beter mee werken dat zorgt voor de minste problemen. snel schop ik mijn slipper uit net op tijd want direct hierna duwt de jongen me een kant op.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    ZO spannend Daan laat der even niet meer alleen en snel veder jij

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen