heey hier weer een hoofdstukje. het is weer bijna weekend dus ik schrijf gauw weer.

xxx iris

En we zijn online roept Rein richting de laptop. Wow check dit dan al gewoon 1200 viewers zegt Owen erachter aan. Al gauw stromen de vragen en de reacties binnen. Zenuwachtig blijf ik naar het beeldscherm kijken. Ik kijk naar Daan die het schijnbaar allemaal wel leuk vindt en zich uitstekend vermaakt met de laptop. Een uur geleden had Daan een oproep op twitter geplaatst dat hij iets belangrijks te vertellen had. Ik ben expres niet gaan kijken bang voor de reacties wel heb ik met Kirsten gebeld ik hoopte dat zij de nare gedachtes over de mainiacs uit me hoofd kon praten. Maar Kirsten was woest dat ik haar niet eerder iets had vertelt. Ze schreeuwde zelfs door de telefoon dat ze het op Ibiza zo naar haar zin had dat ze liever daar bleef dan mij terug te zien. Ook had Kirsten 3 keer raden alweer een nieuw vriendje, hoeveel zij er inmiddels gehad heeft hou ik allang niet meer bij. Maar goed in plaats van een probleem af te zijn had ik er alleen maar een probleem bij door Kirsten. Wanneer gaan we het vertellen hoor ik Nils aan Daan vragen. Daan kijkt vragend naar mij waar naar ik maar knik dat het goed is. Daan duwt Rein van het beeldscherm af en gaat er zelf recht voor zitten. Lieve Mainiacs begint Daan. Ik weet dat jullie allemaal heel veel van mij houden, en ik houd ook veel van jullie dus daarom zeg ik het liever direct. Kijk ik heb een heel lief, leuk en knap meisje leren kennen zegt Daan terwijl hij mij bij zich op schoot neemt. Dit is Emma en ik houd echt heel veel van haar en ik weet zeker dat jullie ook veel van haar gaan houden. Emma is mijn vriendin zegt Daan terwijl hij mij een kus geeft. Ik snap natuurlijk dat jullie jaloers zijn maar reageer dat aub niet op haar af zij kan er niks aan doen dat ze verliefd is geworden op mij. Ik weet zeker dat Emma en ik samen heel gelukkig gaan worden en ik hoop dat jullie dat ook worden. Daan kijkt me lachend aan. Wat lach je nou vraag ik. Nee niks ik realiseer me net nu ik dat allemaal zeg dat ik me geen betere vriendin kan voorstellen. Ahw Daan zeg ik en kus hem op de mond.

En daar komen de reacties! schreeuwt Rein naar ons. Nu maar hopen dat ze een beetje mee vallen zegt Rein vol medelijden. Oke ik lees ze wel op zegt Owen.
- Wow zo blij voor Daan en Emma
- Wow jaloers op Emma maar snap Daan wel love u
- Ahw echt schattig stelletje samen
- sooooooooooooooooooo cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- OMG Emma lijkt me zo aardig. Past perfect bij Daan
Oke Owen en nu graag de negatieve reacties graag ze ik lachend. Sorry Emma maar die zijn er niet zegt Owen terwijl hij door het hele beeldscherm scrolt. Wat helemaal niet zeg ik. Nee kijk eigenlijk alleen maar positief. Nou dat hebben ze dan goed opgepakt zegt Daan blij. Vrolijk gaan we verder met antwoord geven op de vragen. Tot dat Nils zegt sorry mainiacs maar we moeten nu echt gaan. We zijn blij dat jullie het zo goed oppakken en daarom zijn jullie de beste fans ever. Bye.

En opgelucht zegt Daan vragend mijn kant op. Jah eigenlijk wel was best wel bang voor de antwoorden maar die vielen op zich wel mee. Ahw kom hier zegt Daan terwijl hij mij in een knuffel neemt. Jij bent echt zo lief als je zenuwachtig bent. En bedankt zeg ik sarcastisch terug. Plots trilt mijn telefoon. Wacht even zeg ik tegen de jongens terwijl ik op mijn mobiel kijk. Hey een berichtje van Kirsten zou ze dan toch blij voor me zijn? Wat Emma waar ben jij mee bezig ik dacht dat we vriendinnen waren thuis wilde je niks van mainstreet weten en nu opeens. Je wist dat Daan mijn favoriet van Mainstreet was. Je maakt onze vriendschap zo stuk Ik kijk naar Daan en vervolgens weer terug naar mijn beeldscherm. Meteen ziet Daan dat er iets aan de hand is. Daan pakt mijn hand en haalt mijn mobiel uit mijn handen.

Reageer (1)

  • Xxnikki

    leuk ! verdeeerr : D

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen