Foto bij Shoplog 3 september

Dinsdag 3 september ging ik op zoek naar een mogelijk cadeau voor mijn vriend in de Action en kwam terug met een cadeau voor mijn broertje zijn verjaardag binnenkort, met allerlei schoolmateriaal en natuurlijk wat nail art spulletjes!

Wat zat er in het winkelmandje?
- Wattenschijfjes
- Hand & Nail Cream
- Cosmetic Files van Max Cosmetics
- Glazen nagelvijlen van Max & More
- Nail stickers van Max & More
- Opbergdoosje



Wat is het?
Wattenschijfjes
Hoe je het ook draait en keert, je gaat 9/10 altijd wattenschijfjes nodig hebben om nagellak van je vingers te halen. Je hebt tegenwoordig wel van die handige potjes waar je enkel even je vinger in moet draaien om de nagellak te verwijderen, maar de meesten doen het op the old fashion way: met remover en wattenschijfjes. Mij maakt het totaal niet uit van welk merk het komt. Deze keer komt het van de Action, de vorige keer van het Kruidvat, de volgende keer misschien van een supermarkt. Zoveel verschil zit er niet op die dingen.

Kostprijs: €0,56



Hand & Nail Cream
Volgens mij is dit redelijk nieuw. Het is de eerste keer dat ik deze crème zie. Meestal neem ik de crème van Max mee, maar die lag er niet. Dus we proberen deze uit. Hoe slecht kan kokos nu zijn? Ik heb er eens één gehad van Essence met een vleugje kokos, en die rook heerlijk. Het kan ook geen kwaad om nu al voorraad in te slaan voor de komende winter. Ik gebruik in de winter constant handcrème. Ik denk dat ik er thuis momenteel minstens 5 verschillende heb. Alleen heb ik de slechte gewoonte om die kwijt te doen. Dan zijn low budgetcrèmes van de Action, Kruidvat of Aldi wel handig!

Kostprijs: €0,79



Cosmetic Files
Dit zijn 2 vijlen met ieder 4 verschillende kanten. Het doosje belooft in 4 stappen de perfecte nagels. De verschillende kanten zijn: grof, medium, fijn en polijsten. En op iedere kant staat dan ook voor wat de kant precies dient. Ik wil ze wel eens uit proberen. En een van mijn andere nail artmotto’s is dat je nooit genoeg vijlen kunt hebben. Ik heb altijd wel een vijl mee. Je nagel moest maar eens op splijten staan tijdens de les! Als ik zoiets voor heb, kan ik daar een kwartier van af blijven en dan ga ik eraan prullen wat het erger maakt. Dus dan is een vijl in mijn tas een goede oplossing.

Kostprijs: €0,49 (€0,25/stuk)



Glazen nagelvijlen
Nog steeds onder het motto dat je nooit genoeg vijlen kan hebben, kocht ik dit. Dit zijn een lange en een korte glazen nagelvijl. Nagelvijlen zijn over het algemeen de beste vijlen voor je nagels. Metalen, kartonnen e.d. kunnen je helpen om grote delen eraf te vijlen, maar de glazen vijl is veruit de beste voor een nette afwerking.

Kostprijs: €0,95 (€0,50/stuk)



Nail stickers
Max heeft budgetvriendelijke nagelstickers; altijd al gehad. En ik vind ze van een redelijke kwaliteit. Soms breken ze wel als je niet voorzichtig genoeg ze van het plasticje trekt, maar dat nemen we erbij voor die prijs. Ik koos voor een setje van 3. Zwarte bloemetjes met strikjes, roze bloemetjes en geblokte French tips. Ik ging vooral voor de buitenste 2. De roze bloemetjes vind ik maar niets. Mij lijkt het een mooie uitbreiding van mijn assortiment.

Kostprijs: €0,69



Opbergdoosje

Ik heb enorm veel doosjes. Momenteel 2 grote en een kleine voor mijn nagellak. Deze dag kocht ik een vierde. Ik koop blijkbaar teveel nagellak, oepsie! Het doosje dat ik nu kocht, is goed voor 2,4 liter. Dit doosje gaat dienen voor enkel en alleen nagellakpotjes. De hoogte is net goed voor het gemiddelde nagellakflesje, met uitzonderingen natuurlijk zoals de potjes van de Hema.

Kostprijs: €1,39




Wat denken jullie van mijn nieuwste aankopen?
Willen jullie dat ik hiervan iets uittest voor jullie? Of hebben jullie andere verzoekjes?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen