Swatch: Sparking Water Lilly
Het groene kleurtje uit het vorige hoofdstuk heeft niet lang op mijn nagels gezeten. Ik voorzag die week lichte kleren met onder andere een wit t-shirt met een zwart gilet. Ik vond een licht kleurtje er wel leuk bij staan dus gebruikte ik 102 Sparking Water Lilly.
Wat is het?
Het is een parelmoer wit dat al langer in mijn stash staat, maar waarvan ik me niet kan herinneren of ik die ooit al heb uit geprobeerd. Dus hier een swatch.
Het flesje:
Het flesje zal ook weer niet zo oud zijn want het zit in de nieuwe look van Essence. Volgens mij is de nieuwe look er pas sinds vorig najaar of deze winter. Ik ben minder fan van de nieuwe dop, maar ik kan ermee leven.
Het heeft een breed borsteltje zoals alle nieuwe flesjes van Essence. Ik vind het wel aangename borsteltjes. Voor de rest is het een doodgewoon flesje van Essence
Uitgetest:
Je weet dat als je hele lichte kleuren koopt zoals wit, of in mijn geval parelmoer, dat je de kans hebt dat het niet heel erg dekkend is. Vaak heb je niet genoeg met de normale 2 laagjes. In dit geval was de kans realiteit. Ik heb 3 laagjes gezet om een iet wat fatsoenlijke finish te hebben. Ook geeft deze lak een strepend effect. Ik moet dan altijd denken aan de folie van kleine paaseitjes. Sommige mensen vinden de strepen totaal niet mooi, maar ik vind het wel oké. Ik vind het zo erg niet.
Na de 3 laagjes zag de kleur er precies uit zoals in het flesje. Dus ik was wel blij met het resultaat. Ik was alleen niet zo blij met een ander effect dat ik kreeg: belletjes/bubbeltjes. Ik las ooit ergens eens dat je belletjes krijgt op je nagels als de lucht in het flesje teveel gemengd is met de lak door bijvoorbeeld ermee te schudden. Ik heb nochtans niet met het flesje geschud. Ach, het zal een logische verklaring hebben en ik zal die ooit wel eens vinden.
Mijn mening? Het is een mooie kleur. Maar als ik iets zou aanraden zou het dit niet zijn omdat ik vind dat Essence veel leukere kleurtjes of lakjes heeft. Dit vind ik eerder een tweede keuze.
Wat kost het?
Ik denk dat de Colour & Go momenteel €1,69 kosten.
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie dit op je nagels willen?
Reageer (2)
Wooow deze kleur vind ik echt vet mooi.
1 decennium geledenI zou het wel op mijn nagels willen hoor!!!
Xxx(K)
Wel mooi, maar ik hoef hem niet te hebben.
1 decennium geleden