Foto bij OO8

Met barstende hoofdpijn word ik wakker, ik heb de halve nacht wakker gelegen, en ik heb al mijn maaginhoud eruit gegooid. Het is maandag en eigenlijk moet ik naar school, maar mam liet me niet gaan. Ik kijk op mijn Iphone en zie dat het als half twaalf is. Ik heb 2 berichtjes, een van Mam en een van Niall. Eerst open ik die van mam.

Mam: Hallo lieverd, ik heb voor ik naar m'n werk ging wat lekkere dingen voor je gekocht, ze staan op het aanrecht. Rust maar lekker uit vandaag! -xxx- Mam.
Eleana: Awww, superbedankt mam! Tot vanavond! xxxxx Eli.

Niall: Waarom was je er niet bij bio? Ik moest alleen zitten ): Anyways, ik kom na school je huiswerk brengen, is dat goed? Niall. (:
Eleana: Ik ben ziek vandaag! Sorry dat je alleen moest zitten! Dankjewel dat je m'n huiswerk wil brengen, ik zie je straks dan wel! xEli


Ik besluit om een bad te gaan nemen, ik pak een lekker badschuim met sinaasappel geur. Als het bad vol ik laat ik mezelf erin zakken. Ik ga echt niet vaak in bad, alleen als ik er echt zin in heb. Dat is best zonde, want ik heb een week lang gezeurd om dit bad te krijgen, het was namelijk niet echt goedkoop. Maar zeg nou zelf, iedereen wil toch zo'n mooi bad?

Als ik helemaal verrimpeld ben ga ik uit het bad, en ik droog me af. Ik loop naar mijn inloopkast en pak een zwarte jogging, een rood topje, een vestje met een leuke print en m'n sloffen. Als ik dat aanheb bind ik mijn nog natte haar in een knot, dan loop ik naar beneden. Als ik in de keuken kom zie ik een grote zak staan, dat zullen de lekkere dingen van mam wel zijn. Ik kijk wat er allemaal inzit, ik zie 3 dozen koekjes, 5 verschillende soorten drinken, een maandvoorraad fruit, magnetronpannekoeken en nog veel meer. Als ik al dat eten zie besef ik me dat ik best wel honger heb, dat is ook niet zo raar aangezien ik op dit moment totaal niks in m'n maag heb. Ik pak een pannekoek, leg hem op een bord en doe hem in de magnetron. Ik maak een kop meloenthee, en snij een kiwi in stukjes. Als ik alles op een dienblad heb gezet loop ik naar de bank en zet de tv aan.

Om 4 uur zit ik nog steeds op de bank tv te kijken, maar dan gaat de deurbel. Ik loop naar de deur en maak hem open, ik zie Niall staan met schattige rode wangen. "Hey, kom binnen." zeg ik. "Hey Eli" zegt hij terwijl hij naar binnen loopt. "Wil je wat drinken?" vraag ik aan hem. "Ja, graag." antwoord hij. We lopen samen naar de keuken, en ik haal alles uit de zak van mijn moeder en zet het op het aanrecht. "Zoek maar wat uit." zeg ik. "Mijn moeder dacht dat ik ging verhongeren vandaag, dus ze heeft me maar een maandvoorraad voedsel gekocht." zeg ik als ik het verbaasde gezicht van Niall zie. "Oh oke, nou doe maar cola." zegt Niall. Ik pak een fles cola, twee glazen en een pak koekjes. Dan lopen we samen naar de woonkamer en gaan op de bank zitten.

"Ik vind het echt vervelend dat je na zo'n leuk weekend ziek bent." zegt Niall, "Ik vond het in elk geval een leuk weekend, ik hoop jij ook." zegt hij er een beetje onzeker achteraan. "Ik vond het ook een heel leuk weekend hoor, behalve die horrorfilm dan." antwoord ik hem. "Ja, sorry daarvoor, ik wist niet dat je zo bang was voor horror." zegt hij schuldig. "Maakt niks uit, jij kon het niet weten." stel ik hem gerust. "Ik had je wel beschermd hé!" zegt hij dat vrolijk. Ik knik en voel m'n wangen langzaam rood worden. "Waarom ben jij eigenlijk mijn huiswerk komen brengen?" vraag ik om op een ander onderwerp te komen, "Ik bedoel, Harry woont naast me, hij had het ook kunnen brengen." "Ja, klopt maar vertrouw jij Harry met je huiswerk? Die jongen krijgt alles kapot!" zegt Niall. "Ja, dat klopt wel!" antwoord ik hem. "Maar ik ben ook gekomen omdat ik je iets wou vragen." zegt Niall dan.

OEEEEEHHH CLIFFHANGER

Reageer (1)

  • 5secsofpayne

    MYRTHE. VERDER. NU. anders word ik boos en dat wil je niet meemaken(heb je al een x maar dat maakt niet uit)

    LOVE YOU :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen