Foto bij [OO2] Megan van der Linden

Het is zover. Ik ga uit met Niall Horan ! Ik zit vol spanning op de bank te wachten. "he, zit is stil!" zegt mn moeder. "sorry, ben zenuwachtig!" antwoord ik daarop. ding dong Ow, de bel gaat! Ik doe de deur open. Wauw, hij ziet er echt fan-tas-tisch uit!!http://www.girlscene.nl/static/media/001/092/109215_thumb_612x1037.jpg "haai" zeg ik zacht. "hey" zegt Niall "je ziet er super mooi uit"."dankje"bloos ik" "ik ga mam!", en ik loop naar buiten en sluit de deur. "wat gaan we doen?" vraag ik zacht."iets heel leuks""wees is niet zo verlegen!" zegt Niall. Ik bloos. "we gaan naar het park en daar gaan we picknicken." zegt Niall. oooohh wat romantisch denk ik. "ow, leuk!" zeg ik. We zijn in het park. We lopen naar een goed plekje voor een picknick. Mijn hand gaat tegen de zijne aan. Dan pakt hij mijn hand beet. Ik bijt op mn lip. Daar lopen we dan. Hand in hand. "OH MY GOD DAT IS NIALL HORAN!!" hoor ik meiden schreeuwen. En ineens word Niall aangevallen. Een half uur sta ik te wachten. En het is nog steeds niet gestopt. Hij vind de aandacht ook nog eens leuk. Snap ik wel, maar toch niet als je een date hebt? Of vond hij het geen date, dacht hij gewoon dat ik een stomme fan was, die smoor op hem was. Ik loop weg, de stad in. "Megan! Megan!" hoor ik. Het is Niall. Ik sta stil en draai me om. "waarom ging je weg?" vroeg hij. "ik had geen zin om daar op te gaan wachten" zei ik boos. "het spijt me, kom we gaan shoppen, en ik trakteer je op een etentje" "goed dan" antwoord ik. We lopen hand in hand in de stad. Niall koopt kleding voor mij wat hij zelf ook hele leuke kleding vind. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=96258605&.locale=nl Ik loop met 7 tassen in mn armen en Niall loopt ook met 7 tassen in zn armen. We lopen naar een chique restaurant. Het eten was heerlijk! Er is een hele hechte band gekomen tussen ons. We zijn onderweg naar zijn huis. "wil je misschien bij mij logeren?" vraagt Niall. "jahoor, gezellig" zeg ik. We zijn in Niall's huis. "wauw! zo mooi!"zeg ik. "dankje schatje" antwoord Niall. Ik bloos. We liggen op zijn bed een film te kijken. Ik val langzaam in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen