Is your love forever? {H1}
Hij is nog niet zo spectaculair maar dat komt nog wel.
Pov Hannah.
Overmorgen is het gewoon al zover, je kan het niet geloven. Overmorgen gaan bijna alle Jonasfans naar het Jonas Brothers Concert! Waar je al zolang op heb zitten wachten, en ja hoor jij mag er weer niet heen. Life is so unfair, denk je bij jezelf. ''Hannah, Hannah'' hoor je geroepen. Je schrikt wakker. ''Zat je weer te dagdromen, mevrouwtje?'' hoor je Jason zeggen. ''Je zat vast weer aan die Jonas Brothers te denken, of niet soms?''zegt hij er nog snel achteraan. ''Grappig hoor, Jason'' zei je. ''Wat zie je eingelijk in die 3 jongens?'' Nog voor dat je antwoord kon geven ging de schoolbel alweer, je loopt snel weg, Jason loopt achter je aan. In de gang kom je Emily tegen en ze vraagt of je na schooltijd mee gaat naar haar huis en blijft eten. Je belt je moeder op. ''Mama, met Hannah'', ''Hey hey liefie'' , ''Mag ik na schooltijd met Emily mee?'' , ''Uhm, wat gaan jullie daar doen dan?'' , ''Gewoon.. Meidendingen denk ik. ''Nou ja oke dan Hannah.'' , '' En mag ik ook blijven eten alsjeblieeft?'' , '' Als je maar wel voor 8 uur thuis bent vind ik het best''. En je hing op. Dat was dus geregelt.
Reageer (1)
Vet leuke serie (:
1 decennium geledenalleen je kan je beter verandren in ik
snel verder ;DD