Heee, deze imagine is speciaal voor Esmee. Ik hoop dat je hem leuk vind xxxx

Ik zit op me bed gitaar te spelen, maar het lukt niet. Je zegt tegen jezelf dat je het net zolang probeert tot dat nils komt. Je probeert het nog een keer en nog een keer. Weer lukt het niet. Pfff.. Okee nog één keer dan. Je gaat er even goed voor zitten en probeert het opnieuw. Het gaat weer fout. Boos sla je alle snaren heel hard aan. "lukt het?" hoor je iemand vragen. Je kijkt om en ziet nils. "heeee" zeg je en staat op om hem een knuffel te geven. Tijdens de knuffel maken de vlinders in je buik driedubbele salto's. Pff je bent zo verliefd op hem maar je bent bang dat het de vriendschap verpest. Nils gaat op je bed zitten en pakt de gitaar. Hij speelt het liedje wat je probeerde te spelen. Met open mond kijk je hem aan. "hoe kan jij dat zo goed?" vraag je. Hij glimlacht. "ik kan het je wel leren" "jaaa wil je dat doen?" "tuurlijk!" "aaahw dankjee" je geeft hem een knuffel en gaat ook op het bed zitten. Je pakt de gitaar en speelt het stukje wat je wel kan. Als het daarna weer fout gaat, gaat nils achter je zitten en helpt je met je vingers op de goede plek te zetten. Na een tijdje lukt het je en kan je het liedje helemaal. "dankjewel nils!" zeg je en geeft hem nog een knuffel. Dan pakt hij je gitaar en begint 'my maingirl' te zingen. Als het is afgelopen klap je. "jij kan zo goed zingen! Ik ben echt jaloers" zeg je. "jij kan toch ook zingen" "neeeee" zeg je gelijk. "echt wel" nils krijgt je zover om toch samen een liedje te zingen. Daarna klapt nils. "en jij zegt dat je niet kan zingen? Het was hartstikke goed!" je bloost en kijkt verlegen naar beneden. Nils doet zn vinger onder je kin en duwt je hoofd omhoog. Jullie kijken elkaar diep in de ogen aan en langzaam komen jullie hoofden bij elkaar. Dan raken jou lippen de zijne. Wauww, dit is echt perfect denk je. Als je jou lippen weer van hem af haalt, glimlach je naar hem. "lieve Esmee, ik ken je nu al zo lang en sinds een tijdje voel ik echt wat voor je. Wil je mn meisje zijn?" ik knik en geef hem een knuffel. Hij duwt je van zich af en kust je. Je hebt nog een hele gezellige middag met nils en hij mag ook blijven eten. "wat eten we?" vraag je aan je moeder. "pannekoeken, maar wil jij die even met nils bakken?" je kijkt vragend naar nils en hij knikt. Ja is goed" zeg je tegen je moeder. Je loopt samen met nils naar de keuken en pakt de ingrediënten. Je doet de eieren in een kom en zegt tegen nils dat hij de bloem er bij moet doen. Hij pakt een handje bloem, maar doet het niet in de kom. Hij gooit het over jou heen. Je pakt gelijk ook een handje bloem em gooit het over nils heen. Zo hebben jullie een bloemgevecht. Na een tijdje gaan jullie dam toch maar pnnekoeken bakken. Dat ging ook niet vlekkeloos. De ene was heeeel dun, de andere was weer veelste dik en weer een ander was helemaal verbrand. Uiteindelijk heb je toch lekker gegeten en gaan jullie weer naar boven. Daar kijken jullie een film en lig je lekker dicht tegen nils aan. "jij bent het liefste, leukste en knapste meisje dat er bestaat" fluistert hij in je oor. "ik hou van je nils" "en ik van jou"
je hebt nog een hele leuke tijd samen!

I hope you like! Xx

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Zou je er misschien ook ééntje voor mij kunnen schrijven je kan het zo geod

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    Ahw, zo lief! Dankjee. Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen