Foto bij OO7

SORRYSORRYSORRY. Ik heb echt al veel te lang niet geschreven, maar ik had vorige week echt en drukke week, en dit weekend had ik ook bijna geen tijd! Maar ik beloof dat ik deze week extra m'n best zal doen op de hoofdstukjes! xxx


Zouden jullie eens een kijkje willen nemen bij deze story: When the sun goes down || Louis Tomlinson [16+] hij is geschreven door een vriendin van me, en ik vind hem echt heel leuk!


SHOUTOUT TO: http://www.quizlet.nl/users/OhStylesx/

Oh shit, wat moet ik daar nu op antwoorden. "Eleana, ga je nog antwoorden?" vraagt Louis, als ik al een minuut zwijg. "Uhhmm... Ja, ik vind iemand leuk... Denk ik." zeg ik dan twijfelend. "Denk je?" vraagt Louis verbaasd. "Nee... Ja... Uhhmm..." stotter ik. "Eli, wat is het nu ja of nee?" "Ja, ik vind iemand leuk. Nu tevreden?" zeg ik dan maar. "Wieeeeee?" roept Louis dan. "Je mag maar één vraag stellen." zeg ik en steek m'n tong naar hem uit. "Oke, nu mag jij iemand vragen Eleana." zegt Liam dan. "Harry, truth or dare?" vraag ik. "Dare." antwoord Harry direct.

"Oh man, ik ben echt moe." zegt Felice. We zitten met z'n drieën op mijn bed, de jongens zijn weer naar het huis van Harry gegaan. "Wat zullen we morgen gaan doen?" vraag ik. "Shoppen?" stelt Catelynn voor. "Ja, goed idee!" antwoord Felice meteen. "Oke, dat doen we, maar zullen we nu wel gaan slapen, ik ben echt super moe!" zeg ik.

Ik zit met Felice en Catelynn bij de Starbucks, we gaan zo shoppen, maar we wouden eerst nog even ontbijten. "Zat je gisteren lekker?" vraagt Catelynn dan aan mij, en ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik voel hoe ik begin te blozen. "Ja dus." zegt Felice. "Ik had het wel lekker warm." antwoord ik dan maar. Ik kijk naar de schoenen van Catelynn en Felice, ik zou willen dat ik op die pumps kon lopen. (outfit)

Niall POV

"Niall waar ben jij met je hoofd?" vraagt Liam, we zijn bij mij thuis. "Ik was even aan het denken." zeg ik. "Ja over Eleana zeker." plaagt Liam me. Ik begin te blozen. "Dude, vraag haar gewoon eens mee naar de bioscoop." zegt Liam. "Nee, dat durf ik niet." antwoord ik. "Maar je durft haar wel op je schoot te tillen." "Ja, maar dat is anders, ze had m'n stoel gestolen." verdedig ik mezelf. "Alsof jij het erg vond dat ze de hele avond op je schoot heeft gezeten." plaagt Liam me. "Je weet dat ze iemand leuk vind, dat heeft ze gisteren zelf toegegeven." "Ja, maar dat kwam er nogal twijfelachtig uit." "Ja, hoe zou jij geantwoord hebben als je die vraag kreeg waar ze bij zat." zegt Liam. "Ja, je hebt gelijk." geef ik toe. "Dus je gaat haar mee uit vragen?" vraagt Liam. Misschien ga ik dat wel doen, denk ik in mezelf. Of misschien niet, ik zie het wel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen