Foto bij Zaterdag, 2 Maart

Zaterdag, 2 Maart.

Ik liep naar het barretje toe waar Finn en ik voor het eerst ‘probeerde’ te zoenen. Al ik me niet vergiste, kwam Jack toen ineens binnen. Ik en Finn hadden afgesproken hier voor vanavond. Ik had Finn nog niets verteld over dat ik sowieso niet voor Jack had gekozen. Maar dat betekende niet dat ik voor Finn ging kiezen, al zat het er wel dik in. Na dat hij mij had verteld dat hij van mij hield voelde het toch anders dan als Jack dat zei. Ik zag Finn aankomen lopen. Ik stond op en hij drukte direct een kus op mijn mond toen hij bij me was.
“Goedenavond liefste,” Zei hij speels en grinnikte zacht. Hij nam plaats mij op de stoel tegenover mij en pakte al snel mijn handen vast toen ik ook plaats nam. Ergens wilde ik het hem nu vertellen aangezien ik wist hoe blij ik hem kon gaan maken. Maar.. aan zijn glimlach te zien wist hij het misschien al. “Jack zei iets opmerkelijks tegen mij deze ochtend,” Zei Finn zacht terwijl hij naar onze handen keek. Ik keek op alsof ik geen flauw idee had wat dat zou kunnen zijn. “Vertel,” Zei ik nieuwsgierig. Finn keek mij aan, hij had de schattigste en meest blije glimlach ooit op zijn gezicht. “Dat je niet voor hem had gekozen…” Hij beet op zijn onderlip. “En aangezien het tussen mij en Jack gaat, neem ik aan dat je voor mij hebt gekozen, of is er nog een derde in de race?” Zei hij sarcastisch terwijl hij een beetje lachte. Ik sloeg mijn ogen neer en moest ook een beetje lachen. “Nou… Er is geen derde in de race maar er is wel een derde optie… Ik wil je humeur niet verpesten, maar-“ Hij keek mij meteen met een strak getrokken gezicht aan. “Laat me raden, je kiest voor geen van ons.” Die had hij snel door. Ik zuchtte en keek hem aan. “Eigenlijk was dat een derde optie, maar… het is te moeilijk om jou niet te kiezen.” Finn keek mij een tijdje vragend aan, radeloos. Hij vroeg zich natuurlijk af wat ik bedoelde. “Dus… je kiest voor mij?” Ik beet op mijn onderlip en knikte langzaam. Hij keek niet blij. “Je twijfelt, waarom? Waarom kies je eigenlijk voor mij?” Ratelde hij. Hij keek mij doordringend aan. “Het is niet zo omdat ik voor jou kies dat ik ineens geen gevoelens heb voor Jack. Daarbij, het feit dat ik kies tussen twee broers is vreselijk. Volgens mij verpest ik jullie band echt en daarbij.. Ik kies voor je omdat ik van niemand meer hou dan van jou,” Hij kreeg een glimlach rondom zijn lippen en drukte een kus op de rug van mijn hand.

Reageer (2)

  • Ilovemyself

    Nee, nee, nee!
    waarom is dit het laatste hoofdstuk :x

    1 decennium geleden
  • Musicfactory

    Snel verderrrrr!!!!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen