Foto bij I want your love and All your lovers' revenge You and me could write a bad romance.

We waren weeral uit. Blijkbaar feestte de crew erg graag, en Kellan wou dat ik altijd mee ging. Ik stond te dansen met Jackson. Toen het liedje veranderde ging ik naar de bar. “Wat zal het zijn, juffrouw?” Vroeg de barman nep-vriendelijk. “Een Cuba Libre, alsjeblieft.” Ik kreeg m’n glas en betaalde. Ik vroeg me af waar Kellan was en liep naar Ashley. “He! Heb jij Kellan gezien?” Ze knikte. “Ja, hij zei dat als ik je zag ik moest zeggen dat hij naar de caravans is, hij voelde zich niet goed.” Ik haalde m’n schouders op en dronk m’n glas leeg. Ik voelde me best wel in de steek gelaten. Robert kwam aanlopen en zag duidelijk aan m’n gezicht dat ik niet echt vrolijk was. “Wat scheelt er?” Robert sloeg troostend een arm rond me. “Kellan liet me achter.” Ik baalde echt. “Kom, laten we dansen.”Ik begon m’n vertrouwen in hem terug te krijgen. Hij keek de laatste tijd niet meer zo jaloers en boos als eerst, misschien was hij er wel over. Ke$ha met ‘Tik Tok’ speelde door de club. Met een flesje Bacardi dans ik erop los. Robert dans achter me met z’n handen op m’n heupen. Het voelde zo goed. Het gevoel van vroeger kam terug, en zonder dat ik het besefte verlangde ik naar Robert. ‘Bad Romance’ van Lady GaGa begon te spelen. Ik draaide me om en sloeg m’n armen rond Robert. “Ik wil je…” Hij stond zelfvoldaan te grijnzen en z’n ogen glinsterden. Die grijns kende ik maar al te goed. Die kreeg hij vroeger ook als hij een meisje aan de haak sloeg. Maar deze keer trok ik me er niks van aan. Robert begon me wild te kussen. Ik deed mee, want van Kirsten hoefde ik niets te vrezen, zij was op familiebezoek. Ik trok Robert mee. “Laten we naar de caravans gaan!” Ik was zo opgewonden en blij. Robert sloot z’n armen rond m’n lichaam. “Ik heb je gemist.” Ik knikte en sleurde hem verder mee. Ik wou hem zo graag. Ik wilde zijn aanrakingen weer voelen, zijn hese stem als hij kwam en z’n geweldige uitdrukking als hij uitgeput was. We stapten in de auto en met volle vaard reed hij naar de caravans. Na 10 minuten stonden we er al. Robert tilde me op en droeg me mee naar zijn caravan. Hij opende deur en stapte binnen. Hij sloot de deur achter zich en duwde me tegen de deur.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (14)

  • starinlove

    Oh, das keigemeen, ik heb dit verhaal nu pas ontdekt en net als ik denk "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" krijg ik melding dat het het laatste hoofdstuk was. GRrrrrrrrrrrrrrrrrr (6)

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    verdeeeeeeeeeeer<3

    1 decennium geleden
  • lykkeli

    Sneeeeell verder!! <33 :D

    1 decennium geleden
  • LudovicoFan

    snel verder!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • LunaMar

    oeh, snel verder, wil je melden wanneer de volgende er is? x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen