heey dit hoofdstukje speciaal voor Nikki want zij komt in de story. Het is wel een beetje saai maar binnenkort wordt het wat spannender.
En Kate nogmaals bedankt voor je idee, heb door jou inspiratie gekregen hoe ik verder met het verhaal moet.

Ik zit bij Daan op schoot wanneer plots zijn mobiel af gaat. Met Daan. He met Rein we zijn bij je camping aangekomen. Dus als je even naar voren naar de receptie komt zou dat fijn zijn. Is goed roept Daan. Ik spring van Daan zijn schoot af en geef hem nog snel een kus. Kom op Daan op naar je vrienden. Samen lopen we naar voren waar we Nils, Owen en Rein zien staan. Heey jij moet Emma zijn roepen Nils en Rein meteen. Ja klopt zeg ik. Haha we hebben veel verhalen over je gehoord zegt Owen terwijl hij me een knuffel geeft. Weetje we hebben Daan nog nooit zo erg aan de telefoon gehoord we dachten dat er iemand vermoord was. Maar meneer hier was alleen verliefd op een meisje wat hem niet zag staan. Jongens nu kan het wel weer komt Daan er met een knal rode kop tussen. Ach kom op Daan niet zo verlegen het is uiteindelijk allemaal goed gekomen he zegt Rein met een grote glimlach op zijn gezicht. Helemaal mee eens roep ik blij en geef Daan een kusje op zijn wang. Kom op dan lijdt ik je naar ons veldje zeg ik terwijl ik al van de receptie af loop. Is dat nou wel zo'n slim idee vraagt Nils. Hoezo? Nou we hebben van Daan gehoord dat je nog al eens verdwaalt. Tja daar heb je gelijk in maar ik denk dat Daan echt wel ingrijpt als ik verkeerd loop. Ik draai me om en loop de rechterkant op. Ehm Emma het is links zegt Daan grinnikend waarnaar Nils, Owen en Rein al snel mee doen. Ach goh meen je dat ik dacht dat jullie de toeristische route wouden zeg ik lachend terwijl ik de linkerkant opga.

Rein, Owen en Nils zijn inmiddels begonnen met het opzetten van hun tent en Daan helpt hun ermee. Heey jongens ik loop even naar Kate. Is goed zegt Daan terug. Wij zijn toch nog wel even bezig.
Heeeeeeee KATE roep ik terwijl ik haar veldje op ren. Zozo jij bent vrolijk roept Kate terug. Ja klopt ik ben echt opgelucht de jongens zijn aangekomen en het klikt echt goed tussen ons. Ik was echt bang dat ze mij niet leuk vonden of zoiets. Oke dan zijn er dus veel nieuwen op de camping. Hoe bedoel je vraag ik. Nou mijn nicht is vandaag ook aangekomen ze slaapt bij mij in de tent. Dat wordt vannacht dus dikke pret. Wacht ik roep der wel even. NIKKI, EMMA IS ER. Lachend komt een meisje naar buiten. Hoi ik ben Nikki. Hai Emma. AHa jij bent dus de beste vriendin hier van Kate. Ja klopt. Oke ik ben haar nicht maar ik denk dat ze je dat al verteld heeft aangezien Kate altijd alles verteld wat eigenlijk niet belangrijk is. Haha ja daar ben ik ook achter gekomen zeg ik terug. Wil je trouwens wat te drinken dat vergeet Kate ook altijd te vragen. Ja lekker zeg ik lachend terwijl ik naar Kate kijk die woedend de kant van Nikki op kijkt . Je hoeft me niet zo af te kraken hoor zegt Kate op een boze manier. Wow rustig nichtje het was alleen maar grappig bedoelt hoor. Weet ik maar ik vindt het niet zo grappig. Oke ik stop er wel mee zegt Nikki terwijl ze naar binnen loopt om iets te drinken voor me in te schenken. Grinnikend kijk ik naar Kate die nog steeds chagrijnig voor zich uit staart. Wat? Je moet het je allemaal niet zo aantrekken zeg ik. Ze bedoelde het echt niet zo. Weet ik je hebt gelijk zegt Kate al een stuk vrolijker. Dus jij bent de vriendin van Daan van Mainstreet zegt Nikki als ze mijn glas Ice tea neer zet. Ja hij staat naast me met zijn tent en vandaag zijn Nils, Owen en Rein ook aangekomen. Dus nu moet ik hem weer delen zeg ik met een zielig gezicht. Bezorgt kijkt Kate mij aan zo heb ik het nog niet eens gezien. Ach joh maak je niet druk ik zie hem vaak genoeg en ik heb jou en Nikki ook nog en natuurlijk de verplichte uitstapjes met mijn eigen familie. En trouwens de jongens zijn echt leuk dus met hun erbij vermaak ik me ook wel.
Weet je nog Kate toen met familie dag toen wij gingen bowlen zegt Nikki opeens. Ja hoezo. Nou herinner je je die jongen nog die naast ons was. Ja duh die was mega knap. Nou die ben ik dus laatst tegen gekomen tijdens shoppen en nu heeft hij me mee uitgevraagd. Serieus ben echt blij voor je Nikki. Wow wat heb ik gemist zeg ik vragend? Nee niks Nikki is mee uitgevraagd door een super leuke jongen thats al zegt Kate lachend. Oke zeg ik lachend terug. Opeens komt Katy het veld op gerend EMMA JE MOET ECHT NU KOMEN DAAN IS GEWOND. WAT roep ik terug. Je hebt het echt wel gehoord hoor zegt Katy terwijl ze me mee trekt richting ons veldje.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Snel veder het is gemeen om nu te stoppen..
    I love this story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen