Foto bij The gun.

My Pov:



Het leek wel alsof we uren aan het rijden waren. Ik miste Justin en Austin...
Ondertussen was het al twee uur in de nacht en ik begon wel moe te worden.
De auto stopte langzaam en stond stil. Max stapte uit en trok me mee naar buiten.
We stonden voor een groot, oud en verlaten huis. Hier kreeg ik wel even schrik van.
Hij trok mij mee naar binnen. Binnen was er geen licht alleen allemaal spinnenwebben en het was er pikdonker.
"Waarom zijn we hier?" vroeg ik angstaanjagend. Max gaf geen antwoord en bleef wandelen in het huis.
Mijn gsm! Natuurlijk! Maar ik kan niet zomaar bellen als hij me ziet. Ik moet een uitweg vinden.
"Waar is het toilet? Ik moet heel nodig." vroeg ik. "Ik laat je niet gaan." zei hij.
Ik zuchtte en dacht diep na. Er moet toch een andere manier zijn. Justin zal me wel zoeken...

Justin's Pov:

Al twee uren was Mell weg met Max. Ik vertrouwde hem gewoon niet meer. Max had een plan.
Een politieagent was me aan het ondervragen. Tot mijn diepste gedachte had ik door waar ze konden zijn.
"HET SPEELHUIS! NATUURLIJK!" riep ik. "Het is een leegstaand huis die nooit is gebruikt waar we altijd speelden!"
De politieagent vroeg me waarom ik dat zo zeker wist.
"Vroeger toen ik en Max klein waren speelden wij altijd daar en we beloofden elkaar om daar naartoe te gaan met ons eerste liefje.
En volgens Max is Mell nu zijn eerste liefje waarschijnlijk!" De dokter vroeg het adres en het nummer.
Ik schreef het allemaal op een papiertje en we vertrokken naar het huis.
We reden 2 uren lang naar het huis, maar het was de moeite waard om mijn meisje te redden.
In de verte zagen we het huis al staan en er stond een auto voor. Het was de auto van Max.
"Goed werk!" zei de politieagent. "En nu gaan we Mell gaan redden!" zei hij.
Hij stapte uit de auto en ging langzaam naar binnen. Ik ging de agent achterna.
We gingen door gangen, door deuren, op trappen... Maar we zagen helemaal niets.
Verderop in het huis zag ik een zaklamp schijnen. Ik liet het de agent weten en hij ging naar die plaats.
"Waar is het? Ik zie het niet." fluisterde de agent. "Daar, in de badkamer." fluisterde ik en ik wees hem de weg.
Langs de muren zag ik 3 zwarte schimmen. Van Max, de chauffeur en Mell...
Ik hoorde dat Mell tegen stootte en schreeuwde. "Help, help!!" riep ze.
Max zag dat we afkwamen en deed de deur van de kamer dicht.
De deur was op slot en er stond een stoel langs de andere kant van de kamer zodat we de klink niet konden bewegen.
"LAAT ZE GAAN!" schreeuwde ik luid genoeg. Er kwam geen antwoord.
Nog geen 10 seconden later hoorden we een geweershot...

Reageer (1)

  • BiebersJerry

    HE DID NOT JUST DO THAT, DIDN'T HE ????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen