Main Character File
Naam: Vanessa Yasmin Maywood
Bijnaam: Nessie, Nes, V, Vannie
Leeftijd: 21 jaar - 22-02-1993
Origine: Brits
Woonplaats: London, Londen , United Kingdom
Karakter: Vanessa is een spontane vrolijke meid, ze is dol op zingen, en muziek. Ze is zorgzaam een gaat door het vuur voor haar vrienden. Ze is een relaxed persoon die zich niet zo snel druk maakt, ze is altijd aardig, behalve als je haar echt irriteert of als ze je niet mag. Ze is een druk persoon, en is gestoord als je haar kent. Ze heeft een stoere kant, maar ook een hele zorgzame, en schattige kant. Ze is sportief, en heeft een redelijke conditie. Ze houdt van reizen en is het liefst elke dag met haar vrienden. Ze gaat door het vuur voor haar vrienden. Vanessa kijkt heel optimistisch naar het leven, en probeert overal wel iets goeds in te zien. Ze is slordig, en geeft ook best snel op. Ze is A-Creatief. en haat het dan ook om iets artistiek te doen. Ook is ze heel erg naief, en heeft ze geen flauw idee wat het leven in petto voor haar heeft, ze probeert zoveel mogelijk van het leven te genieten.
Muziek: Vanessa houdt van veel soorten muziek, maar haar absolute favorieten zijn The Script en Macklemore.
Familie: Haar moeder Sacha Maywood, en haar zus Nora Maywood, Haar vader is overleden op haar 12de, .
Vrienden: Haar beste vriendin Allison Morrero, (20) Troy Vargas ( 21), Kristen Vontrapp ( 23) Tyler Johns (20),
Status: Bezet , Harry Edward Styles ( 19 )
Extra: Vanessa heeft een tattoo op haar pols. Ook heeft ze een kleine obsessie voor armbanden, en dan vooral bandjes. Ze woont samen met Troy, dat bevalt Harry niet echt. Ze studeert aan de fashion academy daar, maar ze wil misschien stopen. Vanessa doet soms modellenwerk.
Reageer (1)
Super goed sjoee xoo snel verder!!!!!! <33
1 decennium geleden