Foto bij you are special (Tom lovestory) 28

Reacties?

Kelly pov:
Je hoorde een paar stemmen iets zeggen maar je verstond niet wat ze zeiden. Je herkende de stem van Simon en niet veel later ook die van Mathieu. Mathieu: “Weet je echt niet of het een koppel is?” Simon: “Nee dat weet ik niet. Dat heb ik toch al gezegd.” Mathieu: “Maar je kan wel de toekomst tekenen.” Simon: “Ik weet niet, het is zo raar, het voelt of ik dan in een totaal andere wereld ben.” Mathieu: “Ik wil het eens zien.” Je hoorde hem zuchtten. Het was even stil en toen deed je jou ogen open. Pas nu had je door dat Tom naast je lag en zijn armen om je heen had gelegd. Mathieu: “Kelly! Je bent wakker. Simon, kijk Kelly is…” Jij: “Mathieu ik denk dat hij ehm bezig is.” Je keek Simon met grote ogen aan. Zijn ogen waren helemaal wit en hij was in trance aan het schetsen. Je wilde rechtstaan maar dat ging niet door Tom die jou stevig vast had in zijn slaap. Jij: “Wat is hij aan het tekenen?” Mathieu: “Ehm ik kan er niet veel van opmaken, enkel dat het een jongen is.” Je zuchtte. Mathieu: “Kelly?” Jij: “Ja?” Mathieu: “Jij en Tom zijn jullie samen?” Je keek Mathieu verbaast aan. Jij: “Waarom denk je dat?” Mathieu: “Wel jullie komen goed met elkaar overweg en nou ja zie nou zelf hoe jullie liggen.” Jij: “We zijn gewoon vrienden.” Mathieu knikte. Je vroeg je af hoelang Simon nog in trance zou zitten. Je verschoot van je mobiel die afging en pakte hem vast. Het was een onbekend nummer maar toch nam je op. Je hoorde weer een Chinees van alles zeggen wat je niet verstond. Jij: “Sorry maar ik versta je niet.” Je wou ophangen maar hoorde hem toen in het Engels wait roepen. Jij: “Wat wil je?” Chinees: “Ben jij Kelly Skywalker?” Jij: “Ja?” Chinees: “Ik ben Hiro en ehm kan me teleporteren ehm ik ehm… .” Jij: “Wat wil je zeggen?” Mathieu: “Kelly, volgens mij weet ik wat Simon aan het tekenen is.” Hij zei het met angst in zijn stem. Jij: “Wat heeft Simon getekend?” Mathieu: “Zichzelf, nu tekent hij nog iets anders.” Chinees: “Simon? Simon de tekenaar?” Jij: “Ja wat is er met hem?” Chinees: “Simon dood?” Jij: “Nee Simon is niet dood.” Chinees: “Ik zag wat hij had geschilderd, ik moet het tegenhouden. Je mag niet naar het cheerleadersfeestje.” Jij: “Waarom niet?” Chinees: “Je bent in groot gevaar. Save the cheerleader, save the world.” Toen legde hij af en keek je verbaasd naar je telefoon. Je voelde Tom naast jou bewegen. Mathieu: “Kelly?”

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen