" Met Harry zal alles in orde komen, hij heeft echt veel geluk gehad..." zegt de dokter. "En met Saartje? En het kindje?" vraag ik wanhopig. "Met Saartje gaat het iets minder, ze ligt in een lichte coma... Maar het kindje hebben we niet kunnen redden, het spijt me..." Oh god... "Mag ik hun zien?" "Tuurlijk, Saartje ligt op intensieve en Harry kan elk moment wakker worden van de operatie..." Ik knik en met z'n allen lopen we achter de dokter aan. Als we bij Harry zijn kamer aankomen ga ik meteen naar binnen en zie Harry met tranen in zijn ogen op het bed zitten. "Hey Hazz..." zeg ik zacht als ik langs hem ga zitten. "Hey Boo...Weet jij iets over Saar?" Lichtjes knik ik. "Wat? Hoe is het met haar?" Ik kijk hem aan en zeg. "Niet zo goed, ze ligt in een lichte coma..." "En het kindje?" Ik wend mijn ogen af en kijk naar Liam. "Liam?" Hij kijkt naar Harry en zucht. "Ze hebben alles gedaan wat ze konden... Sorry..." Er loopt een traan over zijn wang en al snel volgen er meerdere. Ik neem hem voorzichtig in mijn armen en troost hem. "Mag ik naar Saartje gaan?" vraagt Harry als hij me even later los gaat. We knikken allemaal en met de rolstoel gaan we samen naar Saartje. We komen op de afdeling van Intensieve en er loopt een rilling over mijn rug...

Harry Styles

Hier zijn we dan, voor de kamer van Saartje. We gaan naar binnen en daar ligt ze. Met een ademmasker en allemaal draden over haar lichaam. Zachtjes neem ik haar hand vast en geef er een kusje op. "Hey Saar, het komt allemaal goed, ik ben bij je!" Liam geeft me een kneepje in mijn schouder en gaat op de vensterband zitten. Zo zitten we een hele tijd in stilte, niemand zegt iets. Maar dan schiet me iets te binnen, Charlotte! "Jongens? Waar is die bitch?" vraag ik ietsje kwaad. "Ze hebben haar in een gesloten instelling geplaatst voor een tijdje, tot aan het proces... Er is heel veel kans dat ze levenslang krijgt..." zegt Zayn. Ik knik en zucht even opgelucht. Er wordt geklopt op de deur en de dokter komt binnen. Hij schrijft veel op en wend zich dan tot mij. "Normaal moet ze morgen of overmorgen wakker worden, maar hoe haar toestand dan zal zijn weten we niet. Ze heeft veel geluk gehad..." Ik knik en de dokter gaat weer weg. "Kom we brengen je terug naar je kamer." zegt Niall. "Nee, ik blijf hier, ik wil hier zijn als ze wakker word..." zeg ik. "Harry..." Ik schud mijn hoofd en zeg. "Alsjeblieft..." Uiteindelijk knikken ze toch en zeggen me gedag. Het duurt niet zo heel lang voor ik in slaap val met haar hand in de mijne...

Reageer (3)

  • Hannane

    snel verder x

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    cute <3

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    ;o so cute

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen